Календар

< квітня 2016 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 28 березня по 1 квітня 2016 року
Понеділок, 04 квітня 2016, 12:52

alt

В період з 28.03.2016 по 01.04.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 261 осіб, в телефонному режимі – 3 особи, поштою – 17 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 208 чол., з них: житлової субсидії – 87 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 45 чол., тимчасової допомоги – 6 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 360 справи, житлової субсидії — 262 чол., розглянуто на комісії — 60 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 28 березня по 01 квітня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 64 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 109 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 28 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 6484341,61 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 3134674,74 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 46013,54 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2414621,91грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 712977,13 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 176054,29 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- “Ветеран праці” - 3 особам;

- “Учасник війни” - 11 осіб;

- “Член сім'ї загиблого” - 7 осіб;

- “Багатодітна сім'я” - 3 особи.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 8 осіб;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 2 особи;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено нарахування та звіряння відомостей для виплати щорічної разової допомоги до 5 травня;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання, що видаються ветеранам війни, ветеранам праці, жертвам нацистських переслідувань, батькам багатодітної сім'ї;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та звіту по видачі посвідчень громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- прийнято 1 заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок ЧАЕС, особова справа сформована та передана до Комісії Сумської облдержадміністрації;

- зареєстровані фінансові зобов’язання на відшкодування вартості безкоштовно відпущених ліків постраждалим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС на суму 7626,16 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за березень 2016 року. Закрито 67 особових справ.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 28.03.2016 по 01.04.2016 року) на особистий прийом звернулось 77 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 9 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 12 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів -12 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 1 особа;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО - 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру - 12 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів - 12 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 1 особі;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО - 1 особі;

- путівки на санаторно-курортне лікування -1 особі.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 6 осіб;

- щодо направлення центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів на 13 осіб;

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 28.03.2016р. по 01.04.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведена організаційна робота щодо надання підприємствами-боржниками графіків погашення заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску, страхових внесків та відшкодування пільгових пенсій.

Спеціаліст відділу взяв участь у розслідуванні нещасного випадку, що стався у КЗ “Шосткинська ЦРЛ”.

Проведені обстеження якості проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємствах: ТОВ “Кловін Шостка”, ТОВ “Кловін Україна”.

Проведена експертиза на відповідність вимогам чинного законодавства колективного договору Шосткинського міськрайцентру зайнятості на 2016 рік.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 28.03.16 по 01.04.2016р.:

- проведено 106 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 78 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

здійснено 66 перевірок шляхом запиту ДРРП на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates