Календар

< квітня 2016 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 11 квітня по 15 квітня 2016 року
Понеділок, 18 квітня 2016, 08:13

alt

В період з 11.04.2016 по 15.04.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 570 осіб, в телефонному режимі – 2 особи, поштою – 1 особа.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 331 чол., з них: житлової субсидії – 200 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 6 чол., тимчасової допомоги – 7 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 354 справи, житлової субсидії — 286 чол., розглянуто на комісії — 77 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 11 квітня по 15 квітня 2016 року:

-проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 38 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 95 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 32 довідки.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму 6238232,04 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 2903837,96 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 30740,75 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2414621,91грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 712977,13 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 176054,29 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 11 квітня по 15 квітня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- “Учасник війни” - 1 особам;

- “Член сім'ї загиблого” - 2 особі;

- “Багатодітна сім'я” - 1 особі.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 5 осіб;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 2 особи;

3) у зв’язку зі зміною адреси - 3 особи.

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 18 еквівалентів наданих пільг;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено розподіл коштів для фінансування одноразової грошової допомоги ветеранам війни на суму 1473550 грн.;

- здійснено надання до фінансового управління інформацію про заборгованість за послуги теплопостачання та газопостачання;

- здійснено надання відомостей для виплати щорічної разової допомоги до 5 травня на почту та установи банків ;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щоденного звіту про виплату одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації звітів форми «4,6-пільга»

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачами послуг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 11.04.2016 по 15.04.2016 року) на особистий прийом звернулось 75 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 8 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування -14 осіб;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО - 4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 особам;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів- 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування - 14 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на   7 осіб;

- щодо направлення центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів на 2 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 11.04.2016р. по 15.04.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 9 інформаційних звітів.

Проведена експертиза змін до колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства та зареєстровані зміни до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинської спеціальної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Шосткинської міської ради на 2011-2015 роки.

Проведено обстеження щодо якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ТОВ „Інтернафта”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 11.04.16 по 15.04.2016р.:

- проведено 124 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено 1288 перевірок шляхом запиту до Державної фіскальної служби. 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates