Календар

< травня 2016 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення у період з 10 по 13 травня 2016 року
Понеділок, 16 травня 2016, 14:05

alt

В період з 10.05.2016 по 13.05.2016 відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 316 осіб, в телефонному режимі – 1 особа, поштою –

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 401 чол., з них: житлової субсидії – 291 чол., допомоги на дитину одиноким матерям – 5 чол., тимчасової допомоги – 3 чол.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 360 справ, житлової субсидії — 252 чол., розглянуто на комісії — 72 справ.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 10 травня по 13 травня 2016 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 49 нових особових рахунків отримувачів допомоги, внесено відповідні зміни до 93 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 33 довідки.

- надано 8 відповідей за письмовими запитами, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму 6113252,18 грн., а саме:

державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 3090634,44 грн;

тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 44548,30 грн.

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 2062694,35грн.

державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 748064,28 грн.

щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду — 167310,81 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 10 травня по 13 травня 2016 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- “член сім'ї загиблого” - 1 особі;

- вкладка до посвідчення “інвалід війни” - 1 особі;

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 5 особи;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 1 особа;

3) з питань видачі листа талонів на право одержання проїздних квитків зі знижкою - 1 особі;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквіваленти наданих пільг;

- здійснено розподіл фінансування по твердому паливу на загальну суму 766,44 грн.;

- здійснено надання до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щоденного звіту про виплату одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за квітень 2016 року. Закрито 56 особових справ.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 10.05.2016 по 13.05.2016 року) на особистий прийом звернулось 79 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 16 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 12 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування–7 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 4 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО - 4 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;

- направлення на психологічну реабілітацію учасників АТО- 2 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на   11 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 15 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 10.05.2016р. по 13.05.2016р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 7 інформаційних звітів.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства та здійснена його повідомна реєстрація між адміністрацією та трудовим колективом МЦФЗН “Спорт для всіх” на 2016-2017 роки.

Проведено обстеження якості атестації робочих місць за умовами праці ПП „Техпромзбут”.

Спеціаліст відділу приймав участь у з`ясуванні обставин вчинення насильства в сім`ї або реальної загрози його вчинення.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 10.05.16 по 13.05.2016р.:

- проведено 155 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 33 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено 185 перевірок шляхом запиту до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates