Календар

< липня 2012 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30 31          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 16 по 20 липня 2012 року
Понеділок, 23 липня 2012, 12:59

В період з 16 по 20 липня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу по основних напрямках, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 454 чол., по телефону – 24 чол. На оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 6233 талона;

 

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 243 чол., з них житлової субсидії – 34 чол.;

 

- підготовлено 26 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів.

 

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 211 справ, з них житлової субсидії – 9 справ.

 

За минулий тиждень на комісії по розгляду заяв громадян з питань надання пільг та соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям розглянуто 2 заяви по наданню всіх видів державної соціальної допомоги.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

-      до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано інформацію щодо кількості порушених справ відносно застосування норм рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-рп/ 2007 (допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку незастрахованим та застрахованим особам), щодо стану позовної роботи в судах по виплаті щорічної разової грошової допомоги до 5 Травня ветеранам війни, щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 78 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 327 особових рахунків.та

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку, 1 відповідь учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС щодо нарахування ним щорічної допомоги на оздоровлення.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 1 особову справу на отримувачів соціальної допомоги.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблено відповідну відмітку про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 126760,80 грн., в тому числі:

 

 

-  компенсація сім»ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1044,00 грн.

-  компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії)

– 76739,80 грн.

- компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги – 48977,00 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень, дублікатів посвідчень та вкладок:

- Вкладка до посвідчення „інвалід війни” – 1 особі;

- „інвалід війни” – 1 особі.

- „Ветеран праці” – 2 особам.

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

    1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 4 осіб;

     2) у зв’язку зі змінами у статусі – 4 осіб, з них:

- 2 чол. – у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення;

- 1 чол. – зміна категорії;

- 1 чол. – зміна групи інвалідності;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 752,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 – пільга” по 15 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено закриття та перенесення в архів карток пільговиків, померлих у червні 2012 року. Знято з обліку 70 особових справ;

- проведено нарахування та перераховано кошти 2-м організаціям на оплату додаткових відпусток особам постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1777,89 грн.;

- проведено нарахування 2-м організаціям за відпущені ліки особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 6873,46 грн.;

- проведено відшкодування 2-м організаціям-надавачам послуг за відпущені ліки за рецептами лікарів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5887,78 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 16.07.2012 по 20.07.2012 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 5 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 1 особі;

- путівка для оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особі.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

-         анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 12 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 5 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 16.07.2012р. по 20.07.2012р. виконано наступні завдання:

 

Проведена спільна з представником міської СЕС перевірка стану умов праці ТОВ „Пенталак”.

Спеціалістом відділу у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення 20.07.2012 проведене рейдове обстеження суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють в сфері торгівлі.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ „Світлотехніка”.

Проведена підготовча робота для оформлення висновку щодо підтвердження права працівників на пільгове пенсійне забезпечення по робочим місцям ПАТ „Бель Шостка Україна”.

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

- 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;

- інформація щодо виконання п.2.4 протокольного рішення обласної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 26.06.2012 №12

- інформація щодо виконання Заходів обласної програми зайнятості населення на 2012-2014 роки;

- інформація про виконання наказу головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації від 29.08.2007 „Про організаційну роботу по удосконаленню колдоговірного регулювання соціально-трудових відносин на підприємствах, в установах та організаціях міста”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 16 по 20 липня 2012р.:

 

- проведено 32 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

 

- здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

- проведено перевірку 18 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

 

- направлено запит на 2 одержувачів про наявність додаткового житла до БТІ.

 

            Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 16.07.2012р. по 20.07.2012р. було перевірено 19 пенсійних справ новопризначених пенсій та 32 перерахунків пенсій, 25 особових рахунків померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

         На прийом звернулося 4 чоловіка з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, розглянуто 1 звернення з приводу правильності призначення пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates