Календар

< серпня 2012 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 30 липня по 3 серпня 2012 року
Вівторок, 07 серпня 2012, 13:11

В період з 30липня по 3 серпня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу по основних напрямках, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 351 чол., по телефону – 67 чол. На оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 6870 талонів;

 

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 139 чол., з них житлової субсидії – 22 чол.;

 

- підготовлено 20 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів.

 

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 66 справ, з них житлової субсидії – 2 справ.

 

За минулий тиждень на комісії по розгляду заяв громадян з питань надання пільг та соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям розглянуто 7 заяви по наданню всіх видів державної соціальної допомоги.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

-            до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у звязку з відмовою у задоволені їх звернень та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення.

-            до Харківського апеляційного адміністративного суду подано апеляційну скаргу на постанову Зарічного районного суду м. Сум щодо зобов’язання вчинення дій;

-            до Шосткинського міськрайонного суду подано заперечення на адміністративний позов про визнання дій (бездіяльності) неправомірною та зобов’язання вчинити дії щодо перерахунку і виплати недонарахованої суми щорічної допомоги на оздоровлення.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 43 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 90 особових рахунків.та

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку, 2 відповіді учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС щодо нарахування ним щорічної допомоги на оздоровлення.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги.

 

- видано 3 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 4136368,72 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2966273,40 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 172099,81 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 362028,60 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 481299,89 грн.

 

-            Грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психичного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду – 120409,56 грн.

 

-            Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім»ях – 34257,46 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 5 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 5 осіб;

 

- прийнято документи на проведення витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 1960 грн.;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.08.2012р.;

         - здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 20 підприємств-надавачів послуг;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено надання до фінансового управління пропозицій для складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

- здійснено надання до фінансового управління зведеного реєстру актів звіряння заборгованості по пільгам наданим населенню станом на 01.08.2012р.;

- надано головному управлінню інформацію про потребу в коштах за програмою „Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” на 2013 рік;

- здійснено прийняття актів звірянь за двома програмами соціального захисту постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи від 3 організацій;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведена обробка списків померлих пільговиків та підготовка особових карток для перенесення до архіву.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 30.07.2012 по 03.08.2012 року) на особистий прийом звернулось 41 особа, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- путівка на санаторно–курортне лікування – 1 особі;

- технічні та інші засоби реабілітації – 1 особі;

- направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на транспорт – 1 особі.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

-         анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 6 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 30.07.2012р. по 03.08.2012р. виконано наступні завдання:

 

Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ „Світлотехніка-Шостка”.

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

- 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;

- інформація про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;

- інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;

- інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

- інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 30 липня по 3 серпня 2012р.:

 

- проведено 20 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

 

- здійснено 16 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

- проведено перевірку 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

 

- направлено запит на 4267 одержувачів про наявність додаткового житла до Державної податкової інспекції.

 

            Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 30.07.2012р. по 03.08.2012р. було перевірено 19 пенсійних справ новопризначених пенсій та 32 перерахунків пенсій, 25 особових рахунків померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

         На прийом звернулося 4 чоловіка з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, розглянуто 1 звернення з приводу правильності призначення пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates