Календар

< серпня 2012 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 6 по 10 серпня 2012 року
Вівторок, 14 серпня 2012, 14:47

В період з 6 по 10 серпня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу по основних напрямках, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 417 чол., по телефону – 108 чол. На оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 7120 талонів;

 

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 146 чол., з них житлової субсидії – 26 чол.;

 

- підготовлено 20 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів.

 

-   здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 212 справ, з них житлової субсидії – 41 справа.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

-     до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, про стан позовної роботи в судах щодо забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 Травня, щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", щодо кількості порушених справ відносно застосування норм рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-рп/ 2007 ( допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку незастрахованим та застрахованим особам) та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

-   до Харківського апеляційного адміністративного суду подано апеляційну скаргу на постанову Зарічного районного суду м. Сум щодо зобов’язання вчинення дій;

-    взято участь у судовому засіданні по розгляду адміністративної позовної заяви до управління про визнання дій протиправними стосовно неправомірного припинення надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 63 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 154 особових рахунків.та

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги.

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 3981701,70 грн., в тому числі:

 

-   Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2966273,40 грн.

 

-    Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 172099,81 грн.

 

-    Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 362028,60 грн.

 

-     Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 481299,89 грн.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 6 осіб;

- прийнято 2 заяви для проведення виплати компенсації за проїзд на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 190,13 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2-пільга” від 7 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами „4–пільга”, „6–пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними надавачів послуг;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3–пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- надано Головному управлінню звіт про стан виплати ветеранам війни щорічної допомоги до Дня Перемоги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснення надання звіту до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3–пільга” та             „2–пільга” від 4 підприємств-надавачів послуг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 06.08.2012 по 10.08.2012 року) на особистий прийом звернулось 44 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 10 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 1 особі;

- технічні та інші засоби реабілітації – 5 особам (5 крісел колісних);

 

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб;

-         анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 8 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 06.08.2012р. по 10.08.2012р. виконано наступні завдання:


До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

- 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;

- інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011;

- інформація про моніторинг перевірок підприємств;

- інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;

- інформація про хід виконання розпорядження голови ОДА від 20.05.2011 №346 «Про взаємодію органів виконавчої влади області і органів Пенсійного фонду в питаннях наповнення бюджету Фонду та підвищення платіжної дисципліни».

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинського професійного ліцею на 2012-2015 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 6 серпня по 10 серпня 2012р.:

 

- проведено 20 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

 

- здійснено 17 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

- проведено перевірку 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

 

- направлено запит на 13 одержувачів про наявність додаткового житла до БТІ та на 1 до управління праці та соціального захисту населення Дарницької райдержадміністрації.

 

            Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 06.08.2012р. по 10.08.2012р. було перевірено 26 пенсійних справ   новопризначених пенсій та 16 перерахунків пенсій. Розглянуто одне звернення-скаргу з питань правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій інваліду Великої Вітчизняної війни та надано відповідь до головного управління праці та соціального захисту населення.

         На прийом звернулося 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у одної особи.

 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates