Календар

< серпня 2012 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 13 по 17 серпня 2012 року
Вівторок, 21 серпня 2012, 09:54

В період з 13 по 17 серпня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 606 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 108 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 7343 талони;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 153 чол., з них житлової субсидії – 28 чол.;

- підготовлено 32 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

-  здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 93 справи, з них житлової субсидії – 6 справ, розглянуто на комісії - 26.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

           - проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 111 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 298 особових рахунків

        - видано 39 довідок про перебування чи неперебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення щодо перебування осіб на обліку;

-  підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

-  видано 1 посвідчення «інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам».

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 151446,23 грн.:

 

      -  Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях – 34257,46 грн.

      -   Компенсація фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 41429,00 грн.

     - Компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії) – 75759,77 грн.

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 564564,68 грн.:

 

      -   Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 417899,42 грн.

      -   Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 33843,30 грн.

      -   Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 104621,50 грн.

      -   Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 8200,46 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

    -   „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

    -   „Ветеран праці” – 2 особам.

        

А також:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 6 осіб;

- прийнято 1 заяву щодо компенсації на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 980 грн.;

- прийнято 1 заяву для проведення виплати компенсації за проїзд на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 313,49 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 7 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

         - зроблено довідки до Державного казначейства України про зміни до помісячних асигнувань на 2012р.;

- надано Головному управлінню звіт щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- надано звіт про стан виплати ветеранам війни щорічної допомоги до Дня Перемоги;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено підготовку та надання відповіді на 3 звернення громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведено нарахування та виплату 6 організаціям по оплаті додаткових відпусток особам постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 7961,08 грн.;

- проведено відшкодування 3 організаціям за відпущені ліки та надані стоматологічні послуги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 12400,00 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 13.08.2012 по 17.08.2012 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

 

              - забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

             - забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;

             - отримання засобів реабілітації – 12 осіб;

             - індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

            - надання матеріальної допомоги – 4 особи;

            - пільгового проїзду громадян – 2 особи;

            - виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 осіб;

- технічні та інші засоби реабілітації – 1 особі (1 крісло колісне);

- санаторно-курортні путівки – 1 особі.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-   реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-   щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 17 осіб;

-   анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 99 осіб.

    На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 13.08.2012р. по 17.08.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 3 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • звіт про виконання доручення голови ОДА від 27.05.2011 р. №8 „Про невідкладні заходи щодо погашення заборгованості із заробітної плати”;
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-липень 2012р.;
  • інформація про створення нових робочих місць у розрізі підприємств за січень-липень 2012р.;
  • інформація щодо заборгованості із виплати заробітної плати на комунальних підприємствах.

Спеціалістом відділу у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення 15.08.2012 проведене рейдове обстеження суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють в сфері торгівлі та надання транспортних послуг.

Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП СОР «Центральна районна аптека №40».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 13 серпня по 17 серпня 2012р.:

 

- проведено 32 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 13 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 7 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-  направлено запит на 42 одержувачів про наявність додаткового житла до управління Держкомзему.

-  проведено 34 перевірки з виходом за місцем роботи отримувачів на НВП «Технологія».

 

            Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 13.08.2012р. по 17.08.2012р. було перевірено 24 пенсійні справи новопризначених пенсій та 9 перерахунків пенсій. Проведено перевірку правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 35 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

         На прийом звернулося 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates