Календар

< серпня 2012 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 20 по 23 серпня 2012 року
Четвер, 30 серпня 2012, 07:32

        В період з 20 по 23 серпня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 261 особа, в тому числі в телефонному режимі – 10 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 7495 талони;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 72 чол., з них житлової субсидії – 9 чол.;

- підготовлено 20 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 95 справи, з них житлової субсидії – 46 справ, розглянуто на комісії - 5.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:


-                   до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, про стан позовної роботи в судах щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", щодо кількості порушених справ відносно застосування норм рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-рп/ 2007 ( допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку незастрахованим та застрахованим особам) та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

- до управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Сумській області на виконання постанов про відкриття виконавчого провадження надано 3 листа щодо виплати щорічної допомоги на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 97 особових рахунків;

- видано 21 довідка про перебування чи неперебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення щодо перебування осіб на обліку, 1 відповідь учаснику ліквідації аварії на ЧАЕС щодо нарахування ним щорічної допомоги на оздоровлення;

- підготовлено та направлено до інших районів 3 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 119151,21 грн.:

 -      Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 110950,75 грн.

-       Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 8200,46 грн.

      Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

 Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;


- „Інвалід війни”- 1 особі;


- „Ветеран праці” – 2 особам;


         А також:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

 1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 6  осіб;


2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 1 особа;


- прийнято 1 заяву для проведення виплати компенсації за проїзд на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 129,39 грн.;

- здійснено підготовку меморіальних ордерів за липень 2012 р.;

- здійснено підготовку оборотних відомостей для прийняття актів звіряння форма «2-пільга» за серпень 2012р.

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання звіту до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалента наданих пільг;

- прийнято, нараховано та профінансовано організації на оплату додаткових відпусток особам, постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 3971,74 грн.;

- проведено видачу посвідчень, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, 6 особам.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 20.08.2012 по 23.08.2012 року) на особистий прийом звернулось 32 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 5 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 11 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 63 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 5 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 20.08.2012р. по 23.08.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

- 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати     на підприємствах міста.

21.08.2012 року організоване та проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Спеціаліст відділу прийняв участь у перевірці Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей –інвалідів щодо стану забезпечення охорони життя та здоров'я дітей.

Проведена робота щодо оформлення результатів проведення рейдового обстеження суб’єктів підприємницької діяльності робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та профспілковим комітетом ДержНДІХП.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 20 серпня по 23 серпня 2012р.:

 - проведено 14 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 4 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 10 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- направлено запит до управління праці та соціального захисту населення Шосткинської райдержадміністрації про перевірку цільового використання коштів при народженні дитини; 

- проведено перевірку доходів на ТОВ «ВІСТ ГРУП» 1 особи.


 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates