Календар

< вересня 2012 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 27 по 31 серпня 2012 року
Вівторок, 04 вересня 2012, 00:00

В період з 27 по 31 серпня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 410 особа, в тому числі в телефонному режимі – 139 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 7797 талони;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 119 чол., з них житлової субсидії – 16 чол.;

- підготовлено 24 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 100 справи, з них житлової субсидії – 13 справ, розглянуто на комісії - 6.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

1)до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано:

- інформацію про стан позовної роботи в судах щодо забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 Травня та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

- 2 відповіді на запити головного управління;

2) до управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Сумській області на виконання постанов про відкриття виконавчого провадження надано 2 листа щодо виплати щорічної допомоги на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 42 нових особових рахунка отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 60 особових рахунків;та

 

- видано 35 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення, як отримувачів державних соціальних допомог;

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку, 2 відповіді учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС щодо нарахування ним щорічної допомоги на оздоровлення.

 

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

    За минулий тиждень:

 

Профінансовано допомог на загальну суму 1685658,13 грн., а саме:

 

-            Допомога сім’ям з дітьми – 112086,65 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 33843,30 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям – 104621,50 грн.

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 4108782,31 грн.:

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 2788094,49 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 163529,10 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 370043,54 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 479196,87 грн.

 

-            Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, але досягли пенсійного віку, та інвалідам – 29540,00 грн.

 

-            Щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80 річного віку – 220,15 грн.

 

-            Грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду – 149194,55 грн.

 

-            Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях – 34573,80 грн.

 

-            Компенсація сім»ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 9677,54 грн.

 

-            Компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії) – 75495,87 грн.

 

-            Одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю особам, які стали інвалідом внаслідок Чорнобильської катастрофи – 9216,40 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

2) з питань взяття на облік у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 2 особи;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.09.2012р.;

- прийнято 1 заяву щодо компенсації на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 980 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено надання до фінансового управління контролю щодо пропозиції для складання протоколів;

- здійснено надання звіту до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- здійснено підготовку меморіальних ордерів за липень;

- здійснено підготовку оборотних відомостей за серпень;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- видано посвідчення постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2 особам;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.08.2012 по 31.08.2012 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 11 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 15 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

-         анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 95 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 6 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 27.08.2012р. по 31.08.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

- 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;

- оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.08.2012р.;

- інформація щодо очікуваного фонду оплати праці у ІІ півріччі 2012 року;

- інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

- звіт про проведену роботу з експертизи умов праці.

Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Іона Ойл».

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ПСК «Шосткинський ринок».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 27 серпня по 31 серпня 2012р.:

 

- проведено 24 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснена 1 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 10 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- направлено запит про наявність нерухомого майна отримувачів судсидії до КП «Шосткинське МРБТІ».

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates