Календар

< вересня 2012 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 10 по 14 вересня 2012 року
Вівторок, 18 вересня 2012, 08:20

В період з 10 по 14 вересня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 600 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 68 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 8530 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 181 чол., з них житлової субсидії – 24 чол.;

- підготовлено 2 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 158 справ, з них житлової субсидії – 38 справ, розглянуто на комісії - 9.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

1) до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано:

- надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, про стан позовної роботи в судах щодо забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 Травня, щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

      2) до Харківського апеляційного адміністративного суду подано апеляційну скаргу на постанову Шосткинського міськрайонного суду Сумської області;

          3) до Шосткинського міськрайонного суду направлено 2 листа;

    4) до Вищого адміністративного суду подано 2 касаційних скарги на ухвали Харківського апеляційного адміністративного суду.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 112 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 297 особових рахунків;

 

- видано 48 довідок про перебування чи неперебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

 

- надано 8 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 3 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 10 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

Профінансовано допомог на загальну суму 32444,51 грн., а саме:

 

- Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях – 34573,80 грн.

 - Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях – 44531,00 грн.

 - Компенсація сім`ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 10015,65 грн.

 - Компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії) – 75515,42 грн.

 - Одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю особам, які стали інвалідом внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2460,00 грн.

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 423243,53 грн.

 

-  Державна соціальна допомога сім`ям з дітьми – 315418,00 грн.

 -   Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 24852,00 грн.

 -   Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям – 75721,90 грн.

 -  Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 7251,63 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни”- 1 особі;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС - 2 особам.

 

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 5 осіб;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 3 особи;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 10 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 6 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- зроблено довідки до Державного казначейства України про зміни до помісячних асигнувань на 2012 р.;

- надано до головного управління звіти за формами „4–пільга”, „6–пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними надавачів послуг;

- надано до фінансового управління звіт про потребу коштів на поховання учасників бойових дій та інвалідів;

- надано до головного управління праці та соціального захисту населення звіт про потребу на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалента наданих пільг;

- надано звіт до бухгалтерії про використання бюджетних коштів;

- надано до головного управління звіт про стан виплати ветеранам війни щорічної допомоги до Дня Перемоги;

- прийнято, зареєстровано та виплачено 3 організаціям на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 7097,08 грн. та 1 організації для виплати підвищеної стипендії – 512,26 грн.;

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 10.09.2012 по 14.09.2012 року) на особистий прийом звернулось 45 осіб, якими були порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 7 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 7 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 3 особам;

- санаторно-курортну путівку – 5 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 особам.

Проведена виплата соціальної допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів – 5 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-  щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб;

-  анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 3 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

 

Спеціалістами відділу праці за період з 10.09.2012р. по 14.09.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 3 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-серпень;
  • інформація про створення нових робочих місць у розрізі підприємств за січень-серпень;
  • звіт про виконання доручення голови ОДА від 27.05.2011 р. №8 „Про невідкладні заходи щодо погашення заборгованості із заробітної плати”;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ПП «Броус».

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня №13.

Зареєстровані зміни до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КП СОР «Центральна районна аптека №40».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 10 вересня по 14 вересня 2012р.:

 

- проведено 41 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснена 1 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 2 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 10.09.2012р. по 14.09.2012р. було перевірено:

- 21 пенсійну справу новопризначених пенсій та 24 перерахунки пенсій;

- правильність виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 30 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

На прийом звернулося 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 2 особам.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates