Календар

< вересня 2012 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 17 по 21 вересня 2012 року
Понеділок, 24 вересня 2012, 00:00

В період з 17 по 21 вересня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 553 особи, в тому числі в телефонному режимі – 62 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 8919 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 178 чол., з них житлової субсидії – 22 чол.;

- підготовлено 5 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 154 справ, з них житлової субсидії – 18 справ, розглянуто на комісії - 6.

 

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 17 по 21 вересня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 42 нових особових рахунка отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 75 особових рахунків;

 - видано 39 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

 - надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 - підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 - видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

Профінансовано допомог на загальну суму 179931,57 грн., а саме:

 

- Державна соціальна допомога сім`ям з дітьми – 172336,74 грн.

- Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 343,20 грн.

- Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 7251,63 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни”- 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

 

А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 10 осіб;

2) з питань зміни адреси - 2 особи;

- видано 1 лист талонів на пільговий проїзд;

- здійснено завантаження файлів „форми 2-пільга” від 2 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 7 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- прийнято 1 заяву на відшкодування витрат за проїзд на оздоровлення потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 102,32 грн.;

- прийнято 1 заяву на відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 832 грн.;

- здійснена виплата компенсації на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни 4 особам на суму 3710 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- надано до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалента наданих пільг;

- перевірено виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято 1 заяву на видачу посвідчень постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, особова справа сформована та передана головному управлінню праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації;

- здійснено нарахування та виплату 5 організаціям на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 11743,09 грн. та 1 організації для виплати підвищеної стипендії – 512,26 грн.;

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 17.09.2012 по 21.09.2012 року) на особистий прийом звернулось 65 осіб, якими були порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 4 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 13 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 6 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 8 особам;

- санаторно-курортну путівку – 5 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 особам;

- одноразова матеріальна допомога за рахунок державного бюджету – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 7 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 8 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 17.09.2012р. по 21.09.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Конвалія –Ш»;
  • між адміністрацією та профспілковим комітетом ЗОШ №9;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ «Шосткинський хлібокомбінат».

Проведений аналіз виконання Програми зайнятості населення в частині створення нових робочих місць підприємствами міста.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 17 вересня по 21 вересня 2012р.:

 

- проведено 21 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 4 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 5 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- зроблено запит про наявність земельної ділянки до управління Держкомзему у м. Шостка;

- зроблено запит про наявність нерухомого майна до КП «Шосткинське МБТІ»;

- зроблено запит про цільове використання коштів при народженні дитини до управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 17.09.2012р. по 21.09.2012р. було перевірено:

- 28 пенсійну справу новопризначених пенсій та 19 перерахунки пенсій;

- правильність виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 48 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

На прийом звернулося 6 осіб з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 2 особам.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates