Календар

< жовтня 2012 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 24 по 28 вересня 2012 року
Понеділок, 01 жовтня 2012, 00:00

В період з 24 по 28 вересня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 483 особи, в тому числі в телефонному режимі – 62 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 9327 талона;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 160 чол., з них житлової субсидії – 15 чол.;

- підготовлено 15 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 99 справ, з них житлової субсидії – 28 справ,  розглянуто на комісії - 6.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

- до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, про стан позовної роботи в судах щодо забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 Травня, щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

-  до Харківського апеляційного адміністративного суду направлено лист;

- до Вищого адміністративного суду України подано касаційну скаргу на ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду;

-  до державної виконавчої служби головного управління юстиції у Сумській області надано лист про виконання постанови про відкриття виконавчого провадження.  

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 24 по 28 вересня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 37 нових особових рахунків отримувачів допомог, 68 особових рахунка;та

 - видано 29 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

 - надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 - підготовлено та направлено до інших районів 1 особову справу на отримувачів соціальної допомоги.

 - видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 1 посвідченні зроблено відповідну відмітку про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 260345,02 грн., в тому числі:

 

- Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 159771,12 грн.

 - Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 24852,00 грн.

 - Державна соціальні допомога малозабезпеченим сім»ям – 75721,90 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 7 особам;

- постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС - 2 особам;

 

А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 5 осіб;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 18 особових справ пільговиків;

- надано 2 довідки про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка;

- здійснена виплата компенсації на відшкодування витрат за проїзд на оздоровлення потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи 8 особам на суму 1000 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- надано звіт до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- підготовлено та надано до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- надано оборотні відомості та звіт про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- надано звіт щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- надано звіт про видачу посвідчень постраждалим внаслідок ЧАЕС;    

- здійснено нарахування та виплату організаціям по оплаті додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1385,41 грн.;

- здійснено нарахування 2 аптечним закладам та стоматологічної поліклініці за безкоштовно відпущені ліки та надані послуги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 17008,26 грн.;

- перераховані кошти на відшкодування за безкоштовно відпущені ліки особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 4782,85 грн.

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

3) до головного управління праці та соціального захисту населення:

- надано звіти „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „РЕЄСТР-Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.10.2012р..

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.09.2012 по 28.09.2012 року) на особистий прийом звернулось 78 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 14 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 9 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 6 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 9 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:


- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 9 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 12 особам;

- санаторно-курортну путівку – 10 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особам;

- компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 73 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

-  щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

-  анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 24.09.2012р. по 28.09.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.10.2012р.

Проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, стану умов праці КЗ «Шосткинський міський фізкультурно-оздоровчий центр», ТОВ «Вікінг», МПП «Аміго».

Спеціалістом відділу у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення 26.09.2012 проведене рейдове обстеження суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють в сфері торгівлі.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 24 вересня по 28 вересня 2012р.:

 

- проведено 23 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 24 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 15 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- зроблено запит на 15 отримувачів субсидії про наявність земельної ділянки до управління Держкомзему у м. Шостка.

 

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 24.09.2012р. по 28.09.2012р. було перевірено:

- 21 пенсійну справу новопризначених пенсій та 44 перерахунки пенсій;

На прийом звернулося 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates