Календар

< жовтня 2012 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 1 по 5 жовтня 2012 року
Понеділок, 08 жовтня 2012, 00:00

В період з 01 по 05 жовтня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 582 особи, в тому числі в телефонному режимі – 2 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 9710 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1069 чол., з них житлової субсидії – 994 чол.;

- підготовлено 17 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 175 справ, з них житлової субсидії – 92 справ, розглянуто на комісії - 28.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 01 по 05 жовтня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 34 нові особові рахунки отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 53 особових рахунків;

 - видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок;

 - надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 - підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 - видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 4104584,32 грн.

 

-  Компенсанція фізичним особам, які надають соціальні послуги – 44561,21 грн.

-  Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2943857,42 грн.

-  Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 148110,86 грн.

-  Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 388859,39 грн.

-  Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 493376,27 грн.

- Компенсація сім»ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи – 7016,65 грн.

- Компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи (1 та 2 категорії) – 75857,52 грн.

-  Одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров»ю особам, які стали інвалідом внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2945,00 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „інвалід війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 3 особам.

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 9 осіб;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 2 заяви на відшкодування витрат за проїзд на оздоровлення потерпілому внаслідок ЧАЕС на суму 195,97 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- надано до фінансового управління пропозиції для складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 20 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- надано акти звірки розрахунків форма „3–пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- надано звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 2м, № 7м, № 4) до Державного казначейства України;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- здійснення надання звіту до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- проведена перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено надання до головного управління звіту про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- здійснено надання до головного управління звітів щодо надання пільг на тверде паливо та скраплений газ та щодо пільгових перевезень;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 2 особи;

- проведена обробка списків померлих пільговиків, підготовлено 49 карток пільговиків для відправлення їх до архіву;

- зареєстровані фінансові зобов’язання по1 організації на відшкодування вартості безкоштовно відпущених ліків постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 1146,89 грн.

- проведено видачу посвідчення особі, постраждалої внаслідок ЧАЕС.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.10.2012 по 05.10.2012 року) на особистий прийом звернулось 65 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами –7осіб;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 4 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 1 особі;

- санаторно-курортну путівку – 12 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 особам;

 

      Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-  щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

-  анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

      На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 01.10.2012р. по 05.10.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;
  • щомісячний та щоквартальний звіти про проведену роботу з експертизи умов праці;
  • інформація про виконання наказу головного управління від 22.02.2012р. №23 «Про пріоритетні напрями роботи органів праці та соціального захисту населення Сумської області з реформування системи соціального захисту на 2012 рік»;
  • інформація про виконання протокольного доручення засідання Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 №68 щодо погашення заборгованості із заробітної плати.

Проведена робота щодо оформлення результатів проведення рейдового обстеження суб’єктів підприємницької діяльності робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 01 жовтня по 05 жовтня 2012р.:

 

- проведено 58 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 18 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 17 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- зроблено запит про наявність земельної ділянки на 24 отримувача субсидії до управління Держкомзему у м. Шостка.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.10.2012р. по 05.10.2012р. було перевірено:

-  18 пенсійних справ новопризначених пенсій та 14 перерахунків пенсій;

- перевірено правильність виплат допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 47 особовим рахункам

померлих пенсіонерів.

На прийом звернулося 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates