Календар

< жовтня 2012 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 8 по12 жовтня 2012 року
Понеділок, 15 жовтня 2012, 00:00

В період з 08 по 12 жовтня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 833 особи, в тому числі в телефонному режимі – 22 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 10381 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1450 чол., з них житлової субсидії – 1315 чол.;

- підготовлено 137 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 1049 справ, з них житлової субсидії – 899 справ, розглянуто на комісії - 114.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

1) до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано:

- надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, про стан позовної роботи в судах щодо забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 Травня, щодо стану судових справ, порушених за статтями Закону України "Про статус і соцзахист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", щодо кількості порушених справ відносно застосування норм рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-рп/ 2007 ( допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку незастрахованим та застрахованим особам) та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення;

           2)  до Харківського апеляційного адміністративного суду направлено листа.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 08 по 12 жовтня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 67 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 154 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 39 довідок;

 

-  надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 3974203,94 грн., в тому числі:

 

-  Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2943857,42 грн.

 - Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 148110,86 грн.

 -  Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 388859,39 грн.

 -  Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 493376,27 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Ветеран праці” – 5 особам.

- вкладка до посвідчення „інвалід війни”- 1 особі

.

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

        1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 8 осіб;

         2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 2 особи;

         3) у зв’язку зі зміною складу сім’ї- 1 особа;

              4) у зв’язку з подовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

- прийнято 1 заяву на відшкодування витрат за проїзд на оздоровлення потерпілому внаслідок ЧАЕС на суму 73,38 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 7 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України про зміни до помісячних асигнувань на 2012р.;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами  „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено надання заявки до головного управління про потребу в коштах на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 832 грн.;

- здійснено надання заявки до фінансового управління на відшкодування пільг за рахунок місцевого бюджету на суму 573 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 1 еквівалента наданих пільг;

- видано посвідчення 6 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено нарахування 1 медичному закладу по відшкодуванню вартості відпущених ліків на суму 2011,92 грн.

- проведено, з урахуванням заборгованості попередніх періодів, відшкодування 3-м організаціям-надавачам послуг по відшкодуванню вартості ліків, відпущених за рецептами лікарів та за надані стоматологічні послуги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 12700,00 грн.;

- проведено нарахування та перераховано кошти двом організаціям по виплаті підвищених стипендій на суму 875,25 грн. та 2 організаціям для оплати додаткових відпусток особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5777,24 грн.;

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.10.2012 по 12.10.2012 року) на особистий прийом звернулось 55 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 12 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами –8 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 13 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:


 - направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 3 особам;

- санаторно-курортну путівку – 7 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку –7 особам;

Проведена виплата соціальної допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів – 5 особам.

 

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 4 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 3 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 3 осіб.

     На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 08.10.2012р. по 12.10.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
  • інформація про хід виконання розпорядження голови ОДА від 25.06.2010 №382 «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та платежів до Пенсійного фонду України»;
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-вересень;
  • 2 інформації про створення нових робочих місць юридичними особами за січень-вересень;
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-вересень за видами економічної діяльності.

Проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, стан умов праці КП магазин «Центральний».

Проведена робота по виявленню підприємств, що здійснюють виробничу діяльність на території міста, а звітність подають за межи адміністративної одиниці, для здійснення моніторингу по створенню нових робочих місць.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 08 жовтня по 12 жовтня 2012р.:

 

- проведено 137 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 24 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 16 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу.

 

 

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 08.10.2012р. по 12.10.2012р. було перевірено:

-  29 пенсійних справ новопризначених пенсій та 19 перерахунків пенсій;

На прийом звернулося 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особі.

 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates