Календар

< жовтня 2012 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 15 по19 жовтня 2012 року
Понеділок, 22 жовтня 2012, 00:00

В період з 15 по 19 жовтня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 753 особи, в тому числі в телефонному режимі – 6 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 10871 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1467 чол., з них житлової субсидії – 1322 чол.;

- підготовлено 154 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 720 справ, з них житлової субсидії – 720 справ, розглянуто на комісії - 115.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 15 по 19 жовтня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 111 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 298 особових рахунків;та

 - видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 50 довідок;

 - надано 7 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 - підготовлено та направлено до інших районів 3 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 - видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 9 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 516301,09 грн.:

-  Державна соціальна допомога сім`ям з дітьми – 374113,43 грн.

-  Тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 27947,98 грн.

-  Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям – 103672,17 грн.

-  Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 1687,51 грн.

- Щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80 річного віку – 8880,00 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Ветеран праці” – 5 особам.

 

А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 8 осіб;

     2) у зв’язку зі зняттям з обліку – 3 особи;

     3) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа.

- здійснено завантаження файлів „форми 2-пільга” від 10 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2 – пільга” по 6 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за вересень 2012 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- перевірено виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- нараховано та перераховано кошти двом організаціям на оплату додаткових відпусток особам постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 4742,74 грн.;

- прийнято, перевірено та нараховано кошти 1 організації за відпущені ліки особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5996,12 грн..

 

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 15.10.2012 по 19.10.2012 року) на особистий прийом звернулось 200 осіб, якими було порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 44 особи;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами –8 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 112 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів –1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 8 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 108 особам;

- санаторно-курортну путівку – 3 особам;

- одноразова матеріальна допомога за рахунок державного бюджету – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 10 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 15.10.2012р. по 19.10.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати станом на 01.10.2012р.
  • звіт про виконання доручення голови ОДА від 27.05.2011 р. №8 „Про невідкладні заходи щодо погашення заборгованості із заробітної плати”;
  • інформація про хід виконання протокольного доручення спільного засідання Сумської регіональної тристоронньої соціально-економічної ради та обласної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 23.05.2012р. № 2/10.
  • інформація про кількість створених робочих місць у січні-вересні 2012 року в розрізі підприємств відповідно до міської програми зайнятості;
  • інформація про створення нових робочих місць підприємствами, що здійснюють виробничу діяльність на території міста, а звітність подають за межі адміністративної одиниці за підсумками 9 місяців 2012 року.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Галант».

16.10.2012року організовано та проведено засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ „Шосткажитлосервіс”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 15 жовтня по 19 жовтня 2012р.:

 

- проведено 154 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 26 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- надано запит про наявність транспортних засобів на 13 отримувачів державних соціальних допомог до ВРЕР УДАЇ м. Шостка.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 15.10.2012р. по 19.10.2012р. було перевірено:

- 25 пенсійних справ новопризначених пенсій та 12 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates