Календар

< жовтня 2012 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 22 по 26 жовтня 2012 року
Понеділок, 29 жовтня 2012, 00:00

В період з 22 по 26 жовтня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 407 особи, в тому числі в телефонному режимі – 29 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 11243 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1456 чол., з них житлової субсидії – 1325 чол.;

- підготовлено 161 справу для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 781 справ, з них житлової субсидії – 688 справ, розглянуто на комісії - 114.

 

Сектором організаційно-кадрової та юридичної роботи протягом тижня проведена робота:

 

1) до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано:

- надано інформацію щодо звернень громадян, які надходять до Міністерства соціальної політики України та його територіальних органів, з питань реалізації соціальних та інших прав та результати розгляду у судах справ за позовами громадян у зв’язку з відмовою у задоволені їх звернень, щодо кількості порушених справ відносно застосування норм рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-рп/ 2007 ( допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку незастрахованим та застрахованим особам) та про аналітичний огляд преси з питань соціального захисту населення.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період за 22 по 26 жовтня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 72 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 145 особових рахунків;

 - видано 41 довідку про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 - підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 - видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

Профінансовано допомог на загальну суму 507421,09 грн., а саме:

-  Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 374113,43 грн.

-  Тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 27947,98 грн.

-  Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 1687,51 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Учасник війни” - 1 особі;

- „Ветеран праці” – 4 особам;

- вкладка до посвідчення „інвалід війни”- 1 особі

 

         А також проведена наступна робота:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 5 осіб;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 15 особових справ пільговиків;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено нарахування 2 аптечним закладам за безкоштовно відпущені ліки на суму 8392,06 грн. та стоматологічної поліклініці на надані послуги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 44470,23 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 22.10.2012 по 26.10.2012 року) на особистий прийом звернулось 58 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 15 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи;  

- отримання засобів реабілітації – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 15 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 6 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 - направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 2 особам;

- санаторно-курортну путівку – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-  щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 3 осіб;

-  анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 2 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 22.10.2012р. по 26.10.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста.

Проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, стану умов праці ТОВ «Затишок», ПП «Техпромзбут».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

- між адміністрацією та трудовим колективом МЦФЗН «Спорт для всіх»;

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Шосткажитлосервіс».

Проведена робота щодо надання інформації до проекту програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Шостка на 2013 рік.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 22 жовтня по 26 жовтня 2012р.:

 

- проведено 161 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 37 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено перевірку 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 22.10.2012р. по 26.10.2012р. було перевірено:

-  22 пенсійні справи новопризначених пенсій та 7 перерахунків пенсій;

На комісії в управлінні Пенсійного фонду в м. Шостці та Шосткинському районі розглянуто одне звернення інваліда війни з приводу правильності призначення і виплати пенсії.

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особі.

 

 

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates