Календар

< листопада 2012 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 5 по 9 листопада 2012 року
Понеділок, 12 листопада 2012, 00:00

В період з 5 по 9 листопада 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 365 особи, в тому числі в телефонному режимі – 41 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 11700 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1011 чол., з них житлової субсидії – 881 чол.;

- підготовлено 145 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 425 справ, з них житлової субсидії – 308 справ, розглянуто на комісії - 82.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 5 по 9 листопада 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 63 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 154 особових рахунків;а

 - видано 29 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

- підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

- видано 4 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 3426848,37 грн., в тому числі:

 - Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2774142,45 грн;

- Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 158350,50 грн.;

- Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 494355,42 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 8 особам.

- „Жертва нацистських переслідувань” – 1 особі;

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Учасник війни” - 1 особі;

 А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 1 особа;

2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною статусу-2 особи;

4) у зв’язку з подовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 1960,00 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3–пільга” та „2–пільга” від підприємств-надавачів послуг;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3–пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- здійснено надання до фінансового управління інформації щодо заборгованості за природний газ та теплопостачання станом на 01.11.2012р.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснення надання звіту до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами „4–пільга”, „6–пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними надавачів послуг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

- здійснено завантаження файлів „форми 2-пільга” від 3 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 1306,00 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 грошових еквівалента наданих пільг;

- зареєстровано фінансові зобов’язання по відшкодуванню за відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 організаціям на суму 6762,34 грн.;

- проведено фінансування за відпущені ліки та надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 19200 грн.;

- проведено нарахування та перераховано кошти 2 навчальним закладам для виплати додаткової стипендій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 615,05 грн.;

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 05.11.2012 по 09.11.2012 року) на особистий прийом звернулось 74 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 12 осіб;   

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 15 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 12 особам;

- санаторно-курортну путівку – 1 особі;

- технічні та інші засоби реабілітації – 3 особам;

- компенсацію за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особам;

Проведена виплата соціальної допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів – 5 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 12 осіб;

-         анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 7 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 05.11.2012р. по 09.11.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;
  • інформація про виконання протокольного доручення засідання Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 №68 щодо погашення заборгованості із заробітної плати;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
  • щомісячний звіт про проведену роботу з експертизи умов праці.

Проведена перевірка щодо стану умов праці ТОВ «Аптека 197».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ «Шосткинський хлібокомбінат»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом МЦФЗН «Спорт для всіх».

Підготовлені листи керівникам підприємств, на яких оплата праці найманих працівників, за даними ШОДПІ нижча від законодавчо встановленого рівня.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 5 по 9 листопада 2012р.:

 - проведено 145 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 2 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 10 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- зроблено запит про наявність нерухомого майна на 91 отримувача державних соціальних допомог до МБТІ м. Шостка;

- зроблено запит про наявність транспортних засобів на 48 отримувачів державних соціальних допомог до ВРЕР УДАІ м. Шостка.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 05.11.2012р. по 09.11.2012р. було перевірено:

-  18 пенсійних справ новопризначених пенсій та 17 перерахунків пенсій;

- перевірено правильність виплат допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 50 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates