Календар

< листопада 2012 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 12 по 16 листопада 2012 року
Понеділок, 19 листопада 2012, 00:00

В період з 12 по 16 листопада 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 340 особи, в тому числі в телефонному режимі – 17 особи. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 12077 талонів;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1255 чол., з них житлової субсидії – 1095 чол.;

- підготовлено 232 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 783 справ, з них житлової субсидії – 720 справ, розглянуто на комісії - 177.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 12 по 16 листопада 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 9 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 65 особових рахунків;

- видано 47 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

Профінансовано допомог на загальну суму 232501,25 грн., а саме:

 

- грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду – 153157,25 грн.;

- компенсація сім`ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 3594,00 грн.;

- компенсація на пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії) – 75750,00 грн.

 

Всього було нараховано допомог на загальну суму – 375862,93 грн.;

 

- державна соціальна допомога сім`ям з дітьми – 238738,01 грн.;

- тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 34150,86 грн.;

- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям – 92963,74 грн.;

- державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 10010,32 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни”- 2 особам;

- „Ветеран праці” – 5 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 7 осіб;

     2) у зв’язку з подовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 987,00 грн.;

- прийнято 1 заяву на відшкодування витрат за проїзд на оздоровлення потерпілому внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 157,20 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 6 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 грошових еквівалента наданих пільг;

- зроблено довідки до Державного казначейства України про зміни до помісячних асигнувань на 2012 р.;

- здійснено надання звіту до фінансового управління про потребу коштів на поховання учасників бойових дій та інвалідів;

- прийняти документи, зареєстровано фінансові зобов’язання та перераховано кошти 2 організаціям для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1504,42 грн.;

- проведена робота з організаціями надавачами послуг для визначення потреби в коштах на 2013 рік та уточнення потреби в коштах на 2012 рік з метою виявлення додаткової потреби в коштах, дані направлено до головного управління праці та соціального захисту населення.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 12.11.2012 по 16.11.2012 року) на особистий прийом звернулось 76 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;     

- отримання засобів реабілітації – 26 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 6 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 20 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особам;

- одноразова матеріальна допомога за рахунок державного бюджету – 1 особі.

- путівка для оформлення до дитячого будинку-інтернату – 1 особі.

 Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-  реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-  щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб;

-  анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 7 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 12.11.2012р. по 16.11.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • звіт про виконання доручення голови ОДА від 27.05.2011 р. №8 „Про невідкладні заходи щодо погашення заборгованості із заробітної плати”;
  • заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.11.2012р;
  • інформація щодо вжитих заходів на виконання протокольного доручення Національної тристоронньої соціально-економічної ради від 24 вересня 2012р.;
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-жовтень;
  • інформація про створення нових робочих місць у розрізі підприємств за січень-жовтень.

Проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці КП «Міський ринок міста Шостка».

Проведена перевірка щодо стану умов праці, соціального захисту працівників, в тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці КП «Укржитлокомфорт».

Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПСК «Шосткинський ринок»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Безпека»;
  • між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 12 по 16 листопада 2012р.:

 - проведено 232 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 8 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 12.11.2012р. по 16.11.2012р. було перевірено:

-  28 пенсійних справ новопризначених пенсій та 10 перерахунків пенсій;

- перевірено правильність виплат допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 63 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates