Календар

< січня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 24 по 29 грудня 2012 року
Середа, 02 січня 2013, 12:34

В період з 24 по 29 грудня 2012 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 157 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 12 осіб. Для оформлення житлової субсидії на опалювальний період 2012-2013рр. видано 12323 талона;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 181 чол., з них житлової субсидії – 70 чол.;

- підготовлено 162 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 986 справ, з них житлової субсидії – 939 справ, розглянуто на комісії - 100.

 

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 24 по 29 грудня 2012року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 37 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 68 особових рахунків.

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

 

- надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 1 особову справу на отримувачів соціальної допомоги.

 

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 1 посвідченні зроблено відповідну відмітку про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень профінансовано допомог на загальну суму 648317,77 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 419873,17 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 41457,30 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 173173,51 грн.

 

-            Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 13813,79 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 24 по 29 грудня 2012року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 3 особам;

- „Учасник війни” - 1 особі;

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

3) з питань зміни в складі сімї – 1 особа

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 15 особових справ пільговиків;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснена виплата компенсації на тверде паливо та скраплений газ 2 особам на суму 1607,83 грн.;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.01.2013р.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснення надання звіту до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено надання звіту про видачу посвідчень постраждалим внаслідок ЧАЕС;    

- прийнята 1 заява на видачу посвідчення особі, постраждалої від аварії на Чорнобильській АЕС, особова справа сформована та передана на Суми;

- проведено 3 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.12.2012 по 29.12.2012 року) на особистий прийом звернулось 42 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 5 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 9 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 10 особам;

- путівка для оформлення до будинку-інтернату для психохроників – 1 особі.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 2 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 2 осіб.

       На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 14 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 24.12.2012р. по 29.12.2012р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.01.2013р;
  • звіт про роботу з експертизи умов праці за грудень та за січень-грудень 2012 року;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ПП «Фокстрот-Шостка».

Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом КУ «Шосткинська міська рятувально-водолазна служба»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Івушка»ЛТД.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Безпека-Гарант-Шостка»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Поліхім»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом МПП «Стас».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 24 по 29 грудня 2012р.:

 

- проведено 162 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 1 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- зроблено 4 запити щодо наявності нерухомого майна в отримувачів житлової субсидії.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 24.12.2012р. по 29.12.2012р. було перевірено:

- 7 пенсійних справ новопризначених пенсій та 14 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам. Перевірено правильність виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 54 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates