Календар

< січня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 02 по 04 січня 2013 року
Вівторок, 08 січня 2013, 11:39

В період з 02 по 04 січня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:


- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 118 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 16 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 66 чол., з них житлової субсидії – 18 чол.;

- підготовлено 92 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 443 справ, з них житлової субсидії – 423 справ, розглянуто на комісії - 91.

 

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 по 04 січня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 45 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 88 особових рахунків.

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідок.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги.

 

- видано 1 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченні зроблено відповідну відмітку про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 02 по 04 січня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 3 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 2 осіб;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 18 підприємств-надавачів послуг;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1130,00 грн.;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотних відомостей про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - здійснено підготовку звітів до головного управління   за формами „4–пільга”, „6 –пільга”;

- здійснення надання звіту до фінансового управління щодо встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 1 еквівалента наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято участь у складанні річного звіту про виплату компенсацій, допомоги та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (форма 7ВК);

- здійснено надання до головного управління інформації про проведені у місті заходи, присвячені 26-й роковини Чорнобильської катастрофи;

- прийнято участь у наданні пропозиції до фінансового управління щодо розпису видатків субвенції з державного бюджету до місцевих бюджетів на надання пільг та житлових субсидій населенню на 2013 року;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за грудень 2012 року.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.01.2013 по 04.01.2013 року) на особистий прийом звернулось 40 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 3 особи;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 1 особа;

- індивідуальної програми реабілітації – 4 особи;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 17 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 10 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 2 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 01.01.2013р. по 04.01.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • щотижнева інформація про прийом та розгляд пакету документів від заявників з визначення даних про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986 -1990 роках;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;
  • інформація про виконання протокольного доручення засідання Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 №68 щодо погашення заборгованості із заробітної плати;
  • інформація про виконання наказу головного управління від 22.02.2012р. №23 «Про пріоритетні напрями роботи органів праці та соціального захисту населення Сумської області з реформування системи соціального захисту на 2012 рік».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 01 по 04 січня 2013р.:

 

- проведено 95 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 7 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 31 перевірку якості надання соціальних послуг фізичним особам.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.01.2013р. по 04.01.2013р. було перевірено:

-         4 пенсійних справ новопризначених пенсій та 10 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особі. Перевірено правильність виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії по 32 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates