Календар

< січня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 14 по 18 січня 2013 року
Понеділок, 21 січня 2013, 08:48

В період з 14 по 18 січня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:



- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 342 особи, в тому числі в телефонному режимі – 27 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 296 чол., з них житлової субсидії – 119 чол.;

- підготовлено 206 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 702 справ, з них житлової субсидії – 618 справ, розглянуто на комісії - 68.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період 14 по 18 січня 2013 року:

 - проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 125 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 93 особових рахунків;

 - видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 18 довідок;

 - надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку;

 - підготовлено та направлено до інших районів 2 особові справи на отримувачів соціальної допомоги;

 - видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень:

Всього було профінансовано допомог на загальну суму – 88852,74 грн.

 - Компенсація сім»ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок ЧАЕС – 8900,00 грн.

- Щомісячна грошова допомога на продукти харчування потерпілим від ЧАЕС І та ІІ категорії – 79952,74 грн.

  

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 14 по 18 січня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни”- 2 особам;

- „Ветеран праці” – 6 особам.

 

         А також проведена робота:

 - здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 4 особи;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 2 особи;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 3 осіб на суму 2990,00 грн.;

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 16 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

         - здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за грудень 2012 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до Державного казначейства України бюджетних запитів;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 9 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- видано посвідчення 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- прийнято документи від 3 осіб для розгляду на засіданні обласної комісії з визначення даних про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 р.р.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 14.01.2013 по 18.01.2013 року) на особистий прийом звернулось 77 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;    

- отримання засобів реабілітації – 10 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 15 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 12 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 6 особам.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 18 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб;

       На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

- анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

       На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 14.01.2013р. по 18.01.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників станом на 01.01.2013р.
  • моніторинг створення нових робочих місць за січень-грудень 2012р.
  • інформація про створення нових робочих місць у розрізі підприємств за січень-грудень 2012р.;
  • звіт про проходження альтернативної (невійськової) служби;
  • інформація про хід виконання заходів обласної програми зайнятості населення на 2012-2014роки за 2012 рік;
  • інформація про вжиті організаційні заходи по виконанню завдання по створенню нових робочих місць;
  • інформація про хід виконання розпорядження голови ОДА від 03.12.2012 №486-ОД «Про підсумки соціально-економічного розвитку області та виконання місцевих бюджетів за 10 місяців 2012 року»;
  • інформація про хід виконання прокольного доручення спільного засідання Сумської регіональної тристоронньої ради та обласної комісії із питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 23.05.2012р. №2/10.

Проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ПП «Шостка-Техносплав», ПП «Теплоізоляція».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом МПП «Стас»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Управління жилого-комунального господарства міської ради;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Електрокабель».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 14 по 18 січня 2013р.:

 

- проведено 206 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 23 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 16 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

- здійснено 44 перевірки шляхом запитів.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 14.01.2013р. по 18.01.2013р. було перевірено:

-  2 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-  38 перерахунків пенсій;

- 27 - особових рахунків померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії;

- прийнято та розглянуто документи у 2-х осіб на призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

- на прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення та перерахунку пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates