Календар

< січня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 21 по 25 січня 2013 року
Понеділок, 28 січня 2013, 14:51

В період з 21 по 25 січня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 266 особи, в тому числі в телефонному режимі – 14 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 293 чол., з них житлової субсидії – 75 чол.;

- підготовлено 70 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 565 справ, з них житлової субсидії – 369 справ, розглянуто на комісії - 35.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 21 по 25 січня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 44 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 72 особових рахунків;та

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 439838,20 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 349707,84 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 19156,50 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 63677,21 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 7296,65 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 21 по 25 січня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 2 особам;

- „Учасник війни” - 6 особам;

- „Ветеран праці” – 4 особам;

- вкладка до посвідчення „інвалід війни”- 2 особам

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 10 осіб;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

3) з питання подовження терміну дії посвідчення - 2 особи;

- видано 16 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1130,00 грн.;

- прийнято 7 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку та надання до фінансового управління звіту про виконання плану по мережі, штатах і контингентах;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 21.01.2013 по 25.01.2013 року) на особистий прийом звернулось 97 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 38 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 11 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 36 особам;

- санаторно-курортну путівку – 1 особі.

Проведена виплата соціальної допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів – 5 особам.

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 16 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 7 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 21.01.2013р. по 25.01.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації від 03.12.2012 №487-ОД «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області»;
  • інформація про створення робочих місць юридичними особами.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом ДержНДІХП.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та профспілковим комітетом станції юних натуралістів;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Нью сфера»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Поліхім».

Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ «Аттік».

Проведені перевірки дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ТОВ «Аттік»,ТОВ «Галант».

23.01.2012р. організовані та проведені засідання:

- міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

- тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 21 по 25 січня 2013р.:

 

- проведено 70 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 28 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 11 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено перевірок шляхом запиту до МДПІ - 156 справ.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 21.01.2013р. по 25.01.2013р. було перевірено:

-         73 перерахунки пенсій;

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 4 особам.

- 36 особових рахунки померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates