Календар

< лютого 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 28 січня по 01 лютого 2013 року
Понеділок, 04 лютого 2013, 16:24

В період з 28 січня по 01 лютого 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 200 особи, в тому числі в телефонному режимі – 11 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 167 чол., з них житлової субсидії – 51 чол.;

- підготовлено 46 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 566 справ, з них житлової субсидії – 415 справ, розглянуто на комісії - 28.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 28 січня по 1 лютого 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 52 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 69 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідок.

- надано 2 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 5 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 4453544,76 грн.

 -            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3201610,87 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 160710,30 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 569730,20 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 521463,39 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 28 січня по 1 лютого 2013 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особам;

- „Учасник війни” - 5 особам;

- „Ветеран праці” – 2 особам.

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 7 осіб;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 1 особи;

- видано 23 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 4 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 8 підприємств-надавачів послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.02.2013р.;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 28.01.2013 по 01.02.2013 року) на особистий прийом звернулось 157 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 98 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;    

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 4 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 7 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 4 особам;

- санаторно-курортну путівку – 2 особам.

 

В зв’язку зі змінами в законодавстві та на виконання доручення Мінсоцполітики cектором проведена робота з особами, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які подали заяви до 15 жовтня 2012 року на отримання санаторно-курортних путівок у 2013 році - 90 осіб даної категорії громадян обрали санаторно-курортні заклади, в яких бажали б отримати санаторно-курортне лікування.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 10 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 11 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 28.01.2013р. по 01.02.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.02.2012р.;
  • інформація про хід виконання наказу головного управління праці та соціального захисту населення від 25.12.07р. №167 «Про організаторську роботу головного та місцевих управлінь праці та соціального захисту населення по забезпеченню погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах усіх форм власності»;
  • звіт про роботу з експертизи умов праці за січень 2013 року.

Проведена організаційна робота щодо надання державними підприємствами-боржниками плану заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати та надання кожним підприємством –боржником графіків погашеннязаборгованості.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Електрокабель».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Інститут Шосткапроект»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Сафарі-2005»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Ассоль-2005».

Проведені перевірки щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ «Бакс», ПП «Промстрой».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 Сектором державних соціальних інспекторів в період з 28 січня по 01 лютого 2013р.:

 

- проведено 46 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 19 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 21 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено перевірок шляхом запиту до МРЕО УДАІ - 30 справ.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 28.01.2013р. по 01.02.2013р. було перевірено:

-         32 перерахунки пенсій та 28 нових призначених справ ;

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особі.

- 18 особових рахунки померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates