Календар

< лютого 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 04 по 08 лютого 2013 року
Понеділок, 11 лютого 2013, 09:00

В період з 4 лютого по 8 лютого 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 250 особи, в тому числі в телефонному режимі – 60 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 250 чол., з них житлової субсидії – 76 чол.;

- підготовлено 49 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 391 справ, з них житлової субсидії –247 справ, розглянуто на комісії - 27.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період 4 лютого по 8 лютого 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 42 нові особові рахунки отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 55 особових рахунків;та

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 20 довідок.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 5 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.


За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4453544,76 грн.

 

- Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3201610,87 грн.

- Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 160710,30 грн.

- Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 569730,20 грн.

- Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 521463,39 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни”- 1 особі;

- „Ветеран праці” – 6 особам.

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Учасник війни ” – 2 особам;

- „Жертва нацистських переслідувань”- 1 особі.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 осіб;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 16 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 4 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 5 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2132,00 грн.;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку звітів до головного управління за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- здійснено нарахування та відшкодовано на виплату підвищених стипендій та за додаткові відпустки особам, які постраждали внаслідок ЧАЕС на суму 1432,33 грн.;

- проведено нарахування та відшкодування аптечним закладам за безкоштовно відпущені ліки особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 480,66 грн.

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за січень 2013 року.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 04.02.2013 по 08.02.2013 року) на особистий прийом звернулось 107 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 48 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;    

- отримання засобів реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 8 осіб;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- навчання у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 9 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

- санаторно-курортну путівку – 1 особі.

 

В зв’язку зі змінами в законодавстві та на виконання доручення Мінсоцполітики cектором проведена робота з особами, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які подали заяви до 15 жовтня 2012 року на отримання санаторно-курортних путівок у 2013 році - 42 особи даної категорії громадян обрали санаторно-курортні заклади в яких бажали б отримати санаторно-курортне лікування.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 8 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 04.02.2013р. по 08.02.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;
  • інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про надання графіків погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Інститут Шосткапроект».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Купер»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Школа –Шостка»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Броус-ЖЕК».

Проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ТОВ «ШостКонтинент-Тур», ПП «Броус».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період 4 лютого по 8 лютого 2013р.:

 

- проведено 49 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведено перевірку 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 31 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено перевірок шляхом запиту до реєстраційної служби - 15 справ.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 04.02.2013р. по 08.02.2013р. було перевірено:

-         39 перерахунки пенсій та 24 нових призначених справ ;

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 2 особі.

- 9 особових рахунків померлих пенсіонерів правильності виплати допомоги на поховання та недоодержаної пенсії.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates