Календар

< березня 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 25 лютого по 01 березня 2013 року
Вівторок, 05 березня 2013, 09:19

В період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р. відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 171 особа, в тому числі в телефонному режимі – 12 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 147 чол., з них житлової субсидії – 37 чол.;

- підготовлено справ 44 для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 139 справ, з них житлової субсидії – 39 справ, розглянуто на комісії – 18.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р.:

 - проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 38 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 65 особових рахунків;та

 - видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 26 довідок.

 - надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 - видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 4475341,11 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3153754,52 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 179451,10 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 615377,39 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 526758,10 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р.:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 1 особі.

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 6 осіб;

     2) з питань зняття з обліку – 1 особа;

     3) у зв’язку зі зміною адреси – 3 особи.

- видано 10 листів талонів на пільговий проїзд;

- прийнято документи на проведення витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 3 осіб на суму 2577 грн.;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.03.2013р.;

         - здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 5 підприємств-надавачів послуг;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено прийняття актів звірянь за двома програмами соціального захисту постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи від організацій;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 2622,02 грн.;

- нараховано та перераховано кошти на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 4608,73 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 1 еквівалента наданих пільг;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 25.02.2013 по 01.03.2013 року) на особистий прийом звернулось 71 особа, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 8 осіб;    

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 5 осіб;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 12 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 9 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 8 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- путівка для оформлення до будинку-інтернату – 2 особам;

- путівка на санаторно–курортне лікування – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 14 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р. проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці в Шосткинському міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та в Шосткинському міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів та державних мінімальних гарантій в оплаті праці ПП «Школа - Шостка».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостка станом на 01.03.2013р;
  • інформація щодо найбільш актуальних проблемних питань Сумської області;
  • звіт про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
    • інформація щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці та соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці на підприємствах, установах і організаціях, які входять до системи Мінпраці;
    • інформація про виконання постанови Головного державного санітарного лікаря України від 05.02.2013 № 3 «Про попередження епідеміологічних ускладнень внаслідок надзвичайних ситуацій викликаних повенями».

Зареєстрований колективний договір:

  • між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинської міської станції юних туристів;

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом міської державної лікарні ветеринарної медицини;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Бакс»;

Проведена експертиза змін та доповнень до колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом КУСОР «Обласний діагностичний центр у місті Шостка».

26.02.2013р. організовано та проведено засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

27.03.2013р. спеціаліст відділу організував та прийняв участь у рейдовому обстеженні суб’єктів підприємницької діяльності у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Продовжена робота щодо розроблення місцевої програми зайнятості населення на період до 2017 року.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р.:

 

- проведено 44 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 22 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

 Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 25.02.2013р. по 01.03.2013р. було перевірено:

19 пенсійних справ новопризначених пенсій та 48 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates