Календар

< березня 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 04 по 07 березня 2013 року
Понеділок, 11 березня 2013, 09:45

В період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р. відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 174 особа, в тому числі в телефонному режимі – 30 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 186 чол., з них житлової субсидії – 46 чол.;

- підготовлено справ 44 для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 184 справ, з них житлової субсидії – 59 справ, розглянуто на комісії – 14.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р.:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 73 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 19 довідок.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4475341,11 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3153754,52 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 179451,10 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 615377,39 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 526758,10 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р.:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Ветеран праці” – 6 особам;

- „Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни” – 1 особі;

- „Учасник війни ” – 1 особі;

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 осіб;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 11 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 1 заяву на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 6 підприємствам-надавачам послуг;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2400,00 грн.;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку звітів до головного управління за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- прийнято заяви від 2-х громадян на видачу посвідчень постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, особові справи сформовані та передані Головному управлінню;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за лютий 2013 року, у зв’язку зі смертю, знято з обліку 79 особових справ.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 04.03.2013 по 07.03.2013 року) на особистий прийом звернулось 57 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 11 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 7 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 4 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 5 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 3 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

 Спеціалістами відділу праці за період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р. проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ТОВ «Торговий ряд».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостка станом на 01.03.2013р.
  • інформація про виконання рішення Комісії з питань погашення заборгованості;
  • інформація щодо проведення перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях міста;
  • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації від 03.12.2012 №487-ОД «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області»;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ВПУ
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Безпека -Гарант Шостка».

Продовжена робота щодо розроблення місцевої програми зайнятості населення на період до 2017 року.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р.:

 

- проведено 44 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 22 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 04.03.2013р. по 07.03.2013р. було перевірено:

17 пенсійних справ новопризначених пенсій та 29 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

            Перевірено правильність виплати допомоги на поховання та недодержаної пенсії по 80 особовим рахункам померлих пенсіонерів.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates