Календар

< березня 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
26 27 28 29 30 31

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 18 по 22 березня 2013 року
Понеділок, 25 березня 2013, 11:51

В період з 18 по 22 березня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 183 особи, в тому числі в телефонному режимі – 16 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 168 чол., з них житлової субсидії – 31 чол.;

- підготовлено справ 44 для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 161 справ, з них житлової субсидії – 48 справ, розглянуто на комісії – 14.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 18 по 22 березня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 72 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 446891,95 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 367604,24 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 46547,40 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 170857,26 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 15688,74 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 18 по 22 березня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 7 особам.

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань подовження терміну дії посвідчення - 2 особи;

- видано 22 листа талонів для пільгового проїзду;

- проведено підготовку списків для виплати одноразової грошової допомоги до 5 Травня;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- прийнято розрахунки та проведено нарахування організаціям за відпущені ліки та надані стоматологічні послуги особам, які постраждали внаслідок ЧАЕС на суму 4747,31 грн.;

- видано посвідчення постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5 особам;

- прийнято заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи від 1 особи.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 18.02.2013 по 22.02.2013 року) на особистий прийом звернулось 92 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 38 осіб;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 10 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на транспорт – 1 особі;

- путівка на санаторно–курортне лікування – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 10 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

 

Спеціалістами відділу праці за період з 18.03.2013р. по 22.03.2013р. проведені перевірки щодо дотримання стану умов праці, якості проведення атестації робочих місць за умовами праці ТОВ «Поліхім» та державних мінімальних гарантій в оплаті праці ТОВ «Івушка ЛТД».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація щодо показників працевлаштування на нові робочі місця.

Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом адміністрацією та трудовим колективом управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинської міської станції юних натуралістів;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Ньюсфера».

Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору:

  • між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ СОР «Шосткинський міжрайонний протитуберкульозний диспансер».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Стройбитсервіс»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Термінал - Шостка»;

Проведена початкова робота щодо розроблення місцевих програм зайнятості населення на період до 2017 року.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 18 по 22 березня 2013р.:

 

- проведено 44 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 42 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено перевірок шляхом запиту до райдержадмінісрації - 2 справи.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 18.03.2013р. по 22.32.2013р. було перевірено:

-         20 пенсійних справ новопризначених пенсій та 79 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

Перевірено правильність виплати допомоги на поховання по 104 особовим рахункам померлих пенсіонерів

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates