Календар

< квітня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 01 по 05 квітня 2013 року
Понеділок, 08 квітня 2013, 14:54

В період з 1 по 5 квітня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 313 особи, в тому числі в телефонному режимі – 14 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 133 чол., з них житлової субсидії – 16 чол.;

- підготовлено справ 44 для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 143 справ, з них житлової субсидії – 21 справ, розглянуто на комісії – 18.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 1 по 5 квітня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 51 нові особові рахункі отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 93 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 27 довідки.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4335229,11 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3044661,89 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 158643,39 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 605869,95 грн.

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 526053,88 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 1 по 5 квітня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 6 осіб;

2) у зв’язку зі зміною адреси – 2 особи;

3) у зв’язку зі зміною групи інвалідності – 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- здійснено завантаження форми „2 –пільга” по 2 підприємствам-надавачам послуг;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2297,00 грн.;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку звітів до головного управління за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за березень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 76 особових справ.

 

 До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.04.2013 по 05.04.2013 року) на особистий прийом звернулась 61 особа, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;   

- отримання засобів реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 14 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особам;

- технічні та інші засобами реабілітації – 3 особам.

 

 Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 01.04.2013р. по 05.04.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 22.02.2012р. №23 „Про приоритетні напрями роботи органів праці та соціального захисту населення Сумської області з реформування системи соціального захисту на 2012 рік”;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • інформація щодо вирішення проблемних питань на державних підприємствах міста;
  • інформація про стан колективно-договірного регулювання станом на 01.04.13р.;
  • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за І квартал 2013 року;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;
  • інформація про анкетування з проведення кваліфікаційної атестації осіб на підприємствах міста;
  • інформація про анкетування з питань створення нових робочих місць;
  • інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011.
  • Зареєстровані колективні договори:
  • між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Безпека –Грант Шостка»;
  • між адміністрацією та профспілковим комітетом КЗ «Шосткинська ЦРЛ».

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Вибір»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів;
  • між адміністрацією та профспілковою організацією Шосткинської гімназії;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Міської державної лікарні ветеринарної медицини в місті Шостка.

Проведена організаційна робота з керівниками підприємств міста щодо участі у місячнику з питань охорони праці та промислової безпеки та щодо участі в огляді – конкурсі на краще безпечне робоче місце.

Проведена організаційна робота щодо присутності керівників підприємств-боржників на селекторній нараді під головуванням Міністра Мінсоцполітики Королевської Н.Ю.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 1 по 5 квітня 2013р.:

 

- проведено 44 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 20 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.04.2013р. по 05.04.2013р. було перевірено:

-         12 пенсійних справ новопризначених пенсій та 47 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

Перевірено правильність виплати допомоги на поховання по 15 особовим рахункам померлих пенсіонерів

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates