Календар

< квітня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
30          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 22 по 26 квітня 2013 року
Понеділок, 29 квітня 2013, 13:11

В період з 22 по 26 квітня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 241 особа, в тому числі в телефонному режимі – 12 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 104 чол., з них житлової субсидії – 4 чол.;

- підготовлено 28 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 131 справ, з них житлової субсидії – 12 справ, розглянуто на комісії – 9.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 22 по 26 квітня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 99 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 4283401,59 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2983555,59 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 171016,33 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 603244,55 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 525585,12 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 22 по 26 квітня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам;

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) з питань зміни адреси – 2 осіб;

- видано 5 листів талонів для пільгового проїзду;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 10 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 12 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 13882,75 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 15224,97 грн.;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 22.04.2013 по 26.04.2013 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи;

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 6 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

- путівка на санаторно–курортне лікуванням – 4 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 7 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 22.04.2013р. по 26.04.2013р. проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці та стану умов праці ПП «Шостказемпроект».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про стан виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області» від 03.12.2012р. №487-ОД;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки;
  • моніторинг створення робочих місць юридичними особами.

Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Шосткинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ ТВП «Зодіак»;
  • між власниками та радою трудового колективу ТОВ «Хемікал Інвест Лімітед»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Представництва замовника №152.

          22 квітня 2013 року відбулося засідання комісії по визначенню в місті переможців місячника з питань охорони праці та промислової безпеки, огляду - конкурсу на краще безпечне робоче місце, протокол направлений до Територіального управління Держгірпромнагляду у Сумській області.

23 квітня 2013 року в приміщенні Шосткинської міської ради відбувся семінар з охорони праці, присвячений Дню охорони праці. У роботі семінару прийняли участь керівники та спеціалісти з питань охорони праці підприємств, установ і організацій міста. Серед розглянутих питань було питання проведення атестації робочих місць за умовами праці та надання пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 22 по 26 квітня 2013р.:

 

- проведено 28 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 26 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 34 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 22.04.2013р. по 26.04.2013р. було перевірено:

-         26 перерахунків пенсій;

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

Перевірено правильність виплати допомоги на поховання по 109 особовим рахункам померлих пенсіонерів

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates