Календар

< травня 2013 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 29 квітня по 10 травня 2013 року
Понеділок, 13 травня 2013, 10:09

В період з 29 квітня по 10 травня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 302 особа, в тому числі в телефонному режимі – 23 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 251 чол., з них житлової субсидії – 148 чол.;

- підготовлено 28 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 129 справ, з них житлової субсидії – 28 справ, розглянуто на комісії – 7.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 29 квітня по 10 травня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 97 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 77 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 39 довідка.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 3 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4283401,59 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 2983555,59 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 171016,33 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 603244,55 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 525585,12 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 29 квітня по 10 травня 2013 року:

 

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам;

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

        1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 особи;

         2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особа;

 

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2297,00 грн.;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено надання звітів до Державного казначейства України щодо заборгованості за бюджетними коштами форма „7М” та зроблено довідки щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання до Державного казначейства України фінансових зобов’язань;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання щоденних звітів до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни.

 

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 29.04.2013 по 10.05.2013 року) на особистий прийом звернулось 28 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 6 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;

- отримання засобів реабілітації – 2 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 5 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 2 особам;

- путівка для оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 3 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 4 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

 

Спеціалістами відділу праці за період з 29.04.2013р. по 10.05.2013р. проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці та стану умов праці ПП «Шостказемпроект».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про стан виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області» від 03.12.2012р. №487-ОД;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;
  • інформація про здійснення на території міста організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
  • звіт про виконання наказу головного управління від 02.12.2008 №146 „Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • інформація про виконання рішення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 12.05.2011;
    • інформація щодо найбільш актуальних проблемних питань Сумської області;
    • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки;
    • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за квітень 2013 року;
    • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації від 20.06.2011 № 432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення».

Проінформоване територіальне управління Держгірпромнагляду у Сумській області про проведені заходи з нагоди Дня охорони праці.

         Зареєстрований колективний довір між адміністрацією та трудовим колективом Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ВКНЗ «Шосткинське медичне училище»;
  • між адміністрацією та профспілковою групою Шосткинської міської малої академії наук учнівської молоді Шосткинської міської ради;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ДП «Шостка – сервіс».

         30.04.2013 р. проведене засідання комісії по визначенню в місті переможців місячника з питань охорони праці та промислової безпеки. Найкращими визнані: КЗ “Шосткинська ЦРЛ”, КП “ШКЗ “Імпульс”, КП «Виробниче управління водопровідно – каналізаційного господарства», ТОВ “Хемікал Інвест Лімітед”, ТОВ “Прогноз”, ТОВ “Броус - ЖЕК”.

         Підготовлені 2 проекти висновків щодо підтвердження права на пільгове пенсійне забезпечення.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 29.04.13 по 10.05.13р.:

 

- проведено 28 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 10 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 25 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- підготовлено 1 справу до міськрайонного суду щодо повернення надміру виплачених коштів.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 29.04.2013р. по 10.05.2013р. було перевірено:

- 19 новопризначених пенсій;

-         41 перерахунок пенсій;

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates