Календар

< травня 2013 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 13 по 17 травня 2013 року
Понеділок, 20 травня 2013, 10:32

В період з 13 по 17 травня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 456 особа, в тому числі в телефонному режимі – 25 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 470 чол., з них житлової субсидії – 295 чол.;

- підготовлено 44 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 231 справ, з них житлової субсидії – 137 справ, розглянуто на комісії – 12.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 13 по 17 травня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 37 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 18 довідка.

 

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 425249,90 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 298068,67 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 10384,20 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 110181,43 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 6615,60 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 13 травня по 17 травня 2013 року:

 

         Видано посвідчень та дублікатів:

-   „Інвалід війни” – 2 особам;

-   „Ветеран праці” – 1 особам.

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 3 особи;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 1 особи;

- видано 13 листів талонів на пільговий проїзд;

- здійснено надання щоденних звітів до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 6 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено нарахування по додатковій відомості щорічної разової грошової допомоги до 5-го Травня 4-м особам на загальну суму 2275 грн.;

- надано до фінансового управління довідки про зміну кошторису;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведено нарахування аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 17253,04 грн.;

- проведено фінансування, з урахуванням заборгованості попередніх періодів, аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки та стоматологічній поліклініці за безкоштовно надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 32990,00 грн.;

- прийнято документи та проведено нарахування 4-м організаціям               для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 3515,54 грн.

 

 До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 13.05.2013 по 17.05.2013 року) на особистий прийом звернулось 48 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;   

- отримання засобів реабілітації – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 6 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 5 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особам;

- путівка на санаторно–курортне лікуванням – 2 особам;

- направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на транспорт – 1 особі;

- компенсація за невикористану-санаторно-курортну путівку – 11 особам.

Проведена виплата соціальної допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів – 5 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 13.05.2013р. по 17.05.2013р. проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці та стану умов праці ПП «Безпека - Гарант Шостка» та ТОВ «Безпека».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки станом на 01.05.2013р.;
  • моніторинг створення нових робочих місць;
  • моніторинг створення робочих місць юридичними особами;

         Зареєстрований колективний довір між адміністрацією та трудовим колективом КП «Шосткинський ринок міста Шостка».

         17.05.2013р. спеціаліст управління праці у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення взяв участь у рейдовому обстеженні суб’єктів підприємницької діяльності.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 13.05.13 по 17.05.13р.:

 

- проведено 44 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 6 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 10 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 875 перевірок шляхом запиту до МОПІ.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 13.05.2013р. по 17.05.2013р. було перевірено:

- 22 новопризначених пенсій;

-         30 перерахунок пенсій;

-         35 допомог на поховання.

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Прийнято, розглянуто та оформлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 1 особам.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates