Календар

< травня 2013 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 20 по 24 травня 2013 року
Понеділок, 27 травня 2013, 10:42

В період з 20 по 24 травня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 290 особа, в тому числі в телефонному режимі – 13 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 432 чол., з них житлової субсидії – 273 чол.;

- підготовлено 88 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 330 справ, з них житлової субсидії – 247 справ, розглянуто на комісії – 45.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 20 по 24 травня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 47 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 37 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 18 довідка.

 

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 425249,90 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 298068,67 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 10384,20 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 110181,43 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 6615,60 грн.

 

 Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 20 по 24 травня 2013 року:

 

         Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 4 особам;

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань зміни адреси – 1 особа;

3) з питання подовження терміну дії посвідчення - 1 особа;

- видано 5 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 13 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 4 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 8 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 6458,61 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 8782,21 грн.;

- здійснено обстеження умов проживання 8 інвалідів війни з питання проведення безоплатного капітального ремонту.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 20.05.2013 по 24.05.2013 року) на особистий прийом звернулось 66 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 6 осіб;   

- отримання засобів реабілітації – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 18 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 13 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 6 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 8 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 7 особам;

- путівка на санаторно–курортне лікуванням – 3 особам;

- направлення на ЛКК для заповнення посильного листа на транспорт – 2 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 7 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 14 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 20.05.2013р. по 24.05.2013р. проведені перевірки щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, стану умов праці та атестації робочих місць за умовами праці ТОВ «Ньюсфера», ПП «Гравіс».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста.

         Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Кловін Україна» на 2013-2015 роки;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ «Вибір» на 2013-2014 роки.

         Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ДП «Шостка-Сервіс»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ВКНЗ «Шосткинське медичного училище»;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Представництва замовника №152.

         22.05.2013р. спеціаліст управління праці у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення взяв участь у рейдовому обстеженні суб’єктів підприємницької діяльності.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 20.05.13 по 24.05.13р.:

 

- проведено 88 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 22 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- проведено 9 перевірок шляхом запиту до МБТІ.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 20.05.2013р. по 24.05.2013р. було перевірено:

-  12 новопризначених пенсій;

-         35 перерахунок пенсій;

-         15 допомог на поховання.

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates