Календар

< червня 2013 >
П В С Ч П С Н
          1 2
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 27 по 31 травня 2013 року
Понеділок, 03 червня 2013, 08:12

В період з 27 по 31 травня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 238 особа, в тому числі в телефонному режимі – 32 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 375 чол., з них житлової субсидії – 223 чол.;

- підготовлено 89 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 447 справ, з них житлової субсидії – 302 справ, розглянуто на комісії – 20.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 27 по 31 травня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 35 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 67 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідка.

 

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 425249,90 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 298068,67 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 10384,20 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 110181,43 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 6615,60 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 27 по 31 травня 2013 року:

 

         Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 2 особам.

- „Інвалід війни” (вкладка)- 5 особам;

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 4 особи;

2) у зв’язку зі зміною адреси – 1 особа;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 1 особа;

4) з питань видачі талонів на пільговий проїзд – 5 осіб;

     - прийнято 2 заяви від інвалідів війни на проведення безоплатного капітального ремонту;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.06.2013р.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій грошових еквівалентів наданих пільг на 5 осіб;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- зареєстровані фінансові зобов’язання на відшкодування вартості безкоштовно відпущених ліків постраждалим внаслідок ЧАЕС на суму 508,52 грн.

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 27.05.2013 по 31.05.2013 року) на особистий прийом звернулось 57 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;   

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 5 осіб;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 7 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 7 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 3 особам;

- матеріальна допомога за рахунок коштів державного бюджету – 3 особам;

- путівка для оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 8 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 8 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 27.05.2013р. по 31.05.2013р. проведена перевірка стану умов праці, атестації робочих місць за умовами праці, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в ТОВ «Кловін Україна».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки станом на 01.06.2013р.;
  • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за травень 2013 року.

         Зареєстрований колективний довір між адміністрацією та профспілковою організацією ДНЗ № 29.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ДПРЗ – 2 ТУ МНС України у Сумській області;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Управління Держземагентства у Шосткинському районі Сумської області;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма «Аттік».

            Оформлення результатів рейдового обстеження проведеного робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Проведені засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати ( грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

       Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 27.05.13 по 31.05.13р.:

 

- проведено 89 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 28 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 20 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 27.05.2013 по 31.05.2013 було перевірено:

-         15 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         56 перерахунків пенсій;

-         45 допомог на поховання.

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, 1 особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates