Календар

< червня 2013 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 03 по 07 червня 2013 року
Понеділок, 10 червня 2013, 14:43

В період з 3 по 7 червня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 192 особа, в тому числі в телефонному режимі – 51 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 197 чол., з них житлової субсидії – 48 чол.;

- підготовлено 73 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 234 справ, з них житлової субсидії – 96 справ, розглянуто на комісії – 43.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період 3 по 7 червня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 45 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 54 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4368931.83 грн.

  • Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 3074840.27 грн.

  • Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 146540.41 грн.

  • Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 625283.03 грн.

  • Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 522268.12 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 3 по 7 червня 2013 року:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- „Інвалід війни” (вкладка)- 4 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 особи;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 6 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 970,00 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 624,00 грн.;

- здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- видано 6 посвідчень громадянам, постраждалим внаслідок ЧАЕС;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за травень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 56 особових справ.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 03.06.2013 по 07.06.2013 року) на особистий прийом звернулось 86 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 39 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи;

- отримання засобів реабілітації – 3 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 7 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 11 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

- технічні та інші засоби реабілітації – 30 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 8 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 03.06.2013р. по 07.06.2013р. проведена перевірка стану умов праці, атестації робочих місць за умовами праці, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в КП ПВО «Енергія».

До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;

  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки за оперативними даними станом на 01.06.2013р.;

  • інформація про моніторинг перевірок підприємств;

  • інформація про здійснення на території м. Шостка організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплата праці;

  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01.06.2013р.;

  • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської ОДА № 487-ОД від 03.12.12р.;

  • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 № 432 за січень – травень 2013 року.

Зареєстрований колективний довір між адміністрацією та трудовим колективом ДП «Шостка – сервіс».

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ «ШЗХР».

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 03.06.13 по 07.05.13р.:

- проведено 89 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 28 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 20 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 03.06.2013 по 07.06.2013 було перевірено:


  • 22 пенсійних справ новопризначених пенсій;

  • 18 перерахунків пенсій;

  • 28 допомог на поховання.

На прийом звернулось 6 осіб з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, 2 особи щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates