Календар

< червня 2013 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 26 27 28 29 30

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 17 по 21 червня 2013 року
Вівторок, 25 червня 2013, 14:12

В період з 17 по 21 червня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 20657 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 346 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 161 чол., з них житлової субсидії – 37 чол.;

- підготовлено 72 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 260 справ, з них житлової субсидії – 100 справ, розглянуто на комісії – 10.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період 17 по 21 червня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 45 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 54 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи неперебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 21 довідка.

 

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 4368931.83 грн.

 

-            Державна соціальна допомога сім»ям з дітьми – 3074840.27 грн.

 

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 146540.41 грн.

 

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім»ям – 625283.03 грн.

 

-            Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 522268.12 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 17 по 21 червня 2013 року:

 

         Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 4 особам;

- „член сім’ї загиблого” – 1 особі

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питання подовження терміну дії посвідчення - 2 особи;

- видано 4 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2-х осіб на суму 1950,00 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквіваленти наданих пільг;

- проведено 1 перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

 До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 17.06.2013 по 21.06.2013 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 7 осіб;

- проведення післягарантійного ремонту крісел колісних – 4 особи;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 5 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- технічні та інші засоби реабілітації – 4 особам;

- санаторно-курортну путівку – 1 особі;

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 5 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 7 осіб;

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 17.06.2013р. по 21.06.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста.

       19.06.13 організоване та проведене засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

         Зареєстровані колективні договори:

  • між керівництвом та трудовим колективом ДПРЗ - 2 ТУ МНС України у Сумській області;
    • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма «Аттік».

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства КП “ШКЗ “Імпульс”.

              Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

 Сектором державних соціальних інспекторів в період з 17.06.13 по 21.06.13р.:

 

- проведено 72 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 12 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 15 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено перевірок шляхом запиту до МДПІ - 1945 осіб.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 17.06.2013 по 21.06.2013 було перевірено:

-         16 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         42 перерахунків пенсій;

-         64 допомог на поховання.

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, 1 особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates