Календар

< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 24 по 27 червня 2013 року
Понеділок, 01 липня 2013, 07:26

В період з 24 по 27 червня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 420 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 102 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 107 чол., з них житлової субсидії – 24 чол.;

- підготовлено 99 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 99 справ, з них житлової субсидії – 38 справ, розглянуто на комісії – 15.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 24 по 27 червня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 97 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідки.

 

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 90362,60 грн.

-            Щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи (потерпілі І та ІІ категорії) – 74855,01 грн.

-            Щорічна разова допомога на оздоровлення потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи — 6675,00 грн.

-            Компенсація сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катaстрофи — 8832,59 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 3 по 7 червня 2013 року:

 

         Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- „Інвалід війни” (вкладка)- 4 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 особи;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 6 листів талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 970,00 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 624,00 грн.;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- видано 6 посвідчень громадянам, постраждалим внаслідок ЧАЕС;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за травень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 56 особових справ.

 

 До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.06.2013 по 27.06.2013 року) на особистий прийом звернулось 50 осіб, якими були порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 14 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 3 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 24.06.2013р. по 27.06.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки за оперативними даними станом на 01.07.2013р.;
  • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за червень 2013 року;
  • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за ІІ квартал 2013 року;
  • інформація про виконання протокольного рішення селекторної наради від 17.05.2013 р.;
  • інформація про виконання п.1.4 протокольного рішення засідання обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення від 29.04.2013 року.

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом Представництва замовника №152.

Проведена експертиза колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Укрпромупровадження” ЛТД.

              Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 03.06.13 по 07.05.13р.:

 

- проведено 89 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 28 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 20 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 03.06.2013 по 07.06.2013 було перевірено:

-         22 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         18 перерахунків пенсій;

-         28 допомог на поховання.

На прийом звернулось 6 осіб з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, 2 особи щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates