Календар

< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 1 по 5 липня 2013 року
Понеділок, 08 липня 2013, 07:45

В період з 1 по 5 липня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 746 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 40 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 161 чол., з них житлової субсидії – 17 чол.;

- підготовлено 66 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 62 справ, з них житлової субсидії – 3 справи, розглянуто на комісії – 14.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 1 по 5 липня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 88 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 22 довідки.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 4455713,73 грн.

-            Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми — 3128805,35 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 155350,74 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям — 648391,25 грн.

-            Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 523166,39 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 1 по 5 липня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- „Учасник війни” – 1 особі.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 3 особи;

2) з питань внесення змін до персональних карток У базі ЄДАРП – 1 особа;

- видано 7 листів талонів для пільгового проїзду;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ПАТ «Сумиобленерго»;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотних відомостей про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено надання звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг до Департаменту соціального захисту;

- здійснено підготовку та надання звітів до Департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- прийнято заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи від 4 осіб;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за червень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 49 особових справ.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 01.07.2013 по 05.07.2013 року) на особистий прийом звернулось 50 осіб, якими були порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 14 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 4 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 2 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 1 особі.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 3 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 01.07.2013р. по 05.07.2013р. проведена перевірка стану умов праці, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в ПП “Івушка Шостка”.

         До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг нарахування та заборгованості із заробітної плати підприємств-боржників із виплати заробітної плати м. Шостки за оперативними даними станом на 01.07.2013р.;
  • інформація про хід виконання наказу головного управління праці та соціального захисту населення від 02.12.08 р. № 146 “Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи”;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • інформація щодо ускладнення стану соціально-трудових відносин на підприємствах, установах та організаціях регіону, акцій протесту;
  • інформація про хід виконання
  • інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 № 432 за січень – червень 2013 року.



              Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “ТВП “Зодіак”;
  • між адміністрацією та трудовим колективом Управління Держземагенства у Шосткинському районі Сумської області;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ “ШЗХР”;
  • між адміністрацією та об'єднаною профспілковою організацією КП ШКЗ “Імпульс”.

Проведена організаційна робота щодо участі керівників підприємств та спеціалістів з питань охорони праці у роботі семінару з питань охорони праці.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 01.07.13 по 05.07.13р.:

 

- проведено 66 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 16 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 24 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 01.07.2013 по 05.07.2013 було перевірено:

-         32 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         18 перерахунків пенсій;

-         8 допомог на поховання.

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій, 1 особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates