Календар

< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 8 по 12 липня 2013 року
Понеділок, 15 липня 2013, 07:28

В період з 8 по 12 липня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 643 особи, в тому числі в телефонному режимі – 63 особи.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 235 чол., з них житлової субсидії – 19 чол.;

- підготовлено 52 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 301 справа, з них житлової субсидії – 59 справ, розглянуто на комісії – 7 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 8 по 12 липня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 88 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 22 довідки.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 4455713,73 грн.

-            Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми — 3128805,35 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 155350,74 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям — 648391,25 грн.

-            Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 523166,39 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 8 по 12 липня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 6 особа.

- „Інвалід війни” - 1 особа;

- „Інвалід війни” (вкладка) - 2 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 8 особи;

2) у зв’язку зі зміною категорії пільговика – 1 особа;

3) у зв’язку зі змінами у складі сім’ї – 2 особи;

- видано 3 листи талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2-х осіб на суму 1324,00 грн.;

- прийнято заяву від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 72,62 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 8 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- зареєстровано фінансові зобов’язання у Державному казначействі на поховання учасників бойових дій;

- здійснено надання звіту до головного управління про стан виплати щорічної допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни;

- прийнято заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи від 4 осіб;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за червень 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 49 особових справ.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.07.2013 по 12.07.2013 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими були порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 3 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 6 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 11 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 5 осіб;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 1 особі;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 1 особі;

- безкоштовні санаторно-курортні путівки – 3 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 11 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 2 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 8 відповідей.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 08.07.2013р. по 12.07.2013р. Проведена перевірка щодо дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці в ПП “Індако” та перевірки стану умов праці, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в ПП “РоніК”, ПП “Індако”.

         До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація щодо стану нормування праці на КП “ШКЗ “Імпульс” за 2012 рік та І півріччя 2013 року;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості станом 01.07.13 р.;
  • інформація про моніторинг перевірок підприємств (додатки 8-11);
  • моніторинг створення нових робочих місць;
  • інформація про створення нових робочих місць у розрізі підприємств юридичних осіб.

      Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Жилкомсервіс”.

08 липня 2013 року в приміщенні Шосткинської міської ради відбувся семінар з охорони праці. Серед розглянутих питань було питання проведення атестації робочих місць за умовами праці та надання пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці.

      Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 08.07.13 по 12.07.13р.:

 

- проведено 52 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 31 перевірка якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 08.07.2013 по 12.07.2013 було перевірено:

-         26 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         37 перерахунків пенсій.

На прийом звернулось 2 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates