Календар

< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 15 по 19 липня 2013 року
Понеділок, 22 липня 2013, 13:34

В період з 15 по 19 липня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 649 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 90 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 174 чол., з них житлової субсидії – 11 чол.;

- підготовлено 48 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 224 справи, з них житлової субсидії – 16 справ, розглянуто на комісії – 7 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 15 по 19 липня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 65 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 95 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 24 довідки.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 6 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 587935,79 грн.

-            Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми — 451864,95 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 26854,67 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям — 96146,83 грн.

-            Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 13069,34 грн.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 15 по 19 липня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

-   „Інвалід війни” (вкладка)- 6 особам;

- „Учасник війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 6 особам.

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 5 осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 5 осіб;

- видано 4 листа талонів на пільговий проїзд;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 7 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 13 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

         - здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за червень 2013 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- проведено нарахування та відшкодування 2-м аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 3078,75 грн.;

- проведено нарахування 6-ти організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 5782,08 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 15.07.2013 по 19.07.2013 року) на особистий прийом звернулось 107 осіб, якими були порушені питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 14 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 4 особи; 

- отримання засобів реабілітації – 50 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 13 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 14 осіб;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- технічні та інші засоби реабілітації (палиці, милиці, ходунки) – 43 особам;

- крісла колісні – 7 особам;

- безкоштовні санаторно-курортні путівки – 11 особам, в т.ч.: 7 дітям, потерпілим внаслідок ЧАЕС, 2 особам, постраждалим внаслідок ЧАЕС, 2 інвалідам - спинальникам.

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 4 особам.

 

18.07.2013р. на базі Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів працювала виїзна мультидисциплінарна бригада Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів за участю завідувача сектором з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці. Фахівцями Центру було оглянуто 17 дітей-інвалідів, їх батькам надано кваліфіковану консультацію, враховуючи захворювання та стан здоров’я кожної дитини.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 7 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 4 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 15.07.2013р. по 19.07.2013р. Проведена перевірка стану умов праці, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці в ТОВ “Шосткажитлосервіс”.

         До головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  •     2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
    • інформація про стан виконання наказу начальника головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації від 29.12.2012р. №136-ОД «Про організаційну роботу управлінь праці та соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад щодо виконання соціальних ініціатив Президента України у частині підвищення рівня доходів працюючого населення»;
    • 2 інформації про стан колдоговірного регулювання в м. Шостка;
    • інформація про створення нових робочих місць на підприємствах індустріального парку “Свема”.

          

    Зареєстровані колективні договори:

- між адміністрацією та профспілковим комітетом КЗСОР Шосткинської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів;

- між адміністрацією та трудовим колективом ПАТ “Шосткинське АТП -15909”.

             

        Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 15.07.13 по 19.07.13р.:

 

- проведено 48 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 4 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 15.07.2013 по 19.07.2013 було перевірено:

-         18 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         37 перерахунків пенсій.

На прийом звернулось 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates