Календар

< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
30 31        

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 22 по 26 липня 2013 року
Понеділок, 29 липня 2013, 07:31

В період з 22 по 26 липня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 567 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 13 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 105 чол., з них житлової субсидії – 5 чол.;

- підготовлено 52 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 133 справи, з них житлової субсидії – 13 справ, розглянуто на комісії – 7 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 22 по 26 липня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 83 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 23 довідки.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 1 відповідь за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 6 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано допомог на загальну суму – 587935,79 грн.

-            Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми — 451864,95 грн.

-            Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 26854,67 грн.

-            Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям — 96146,83 грн.

-            Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 13069,34 грн.

 

 Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 22 по 26 липня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

-   „Інвалід війни” (вкладка)- 2 особам;

- „Учасник війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 1 особі;

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань зміни адреси – 1 особи;

3) з питань зміни статусу – 1 особа;

4) з питань видачі дубліката посвідчення – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 6 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 4 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання фінансових зобов’язань до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 9979,82 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 1186,40 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

        Спеціалістами відділу праці за період з 22.07.2013р. по 26.07.2013р. до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про стан виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 03.12.13 р. № 487-ОД “Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області”;  
  • інформація про створення робочих місць юридичними особами;

              Проведена організаційна робота щодо реагування на звернення про виплату заборгованості із заробітної плати працівникам ПП “Топаз ЛТД”.

                                           Спеціаліст відділу прийняв участь у роботі комісії, створеної рішенням виконавчого комітету Шосткинської міської ради від 16.07.2013 р. № 205.


Проведені експертизи колективного договору та змін та доповнень до колективного договору на відповідність вимогам чинного законодавства:               -між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Акскад”.                            -між адміністрацією та трудовим колективом ПП “РоніК”.               Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 22.07.13 по 26.07.13р.:

 

- проведено 52 обстеження матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 8 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 6 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 22.07.2013 по 26.07.2013 було перевірено:

-         14 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-         43 допомог на поховання та недоодержаної пенсії.

На прийом звернулось 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій та 1 особа - щодо призначення пенсії за особливі заслуги.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates