Календар

< вересня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 26 по 30 серпня 2013 року
Понеділок, 02 вересня 2013, 15:46

В період з 26 серпня по 30 серпня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 298 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 19 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 82 чол., з них житлової субсидії – 3 чол.;

- підготовлено 26 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 109 справ, з них житлової субсидії – 5 справ, розглянуто на комісії – 2 справи.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 26 серпня по 30 серпня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 98 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 77 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 26 серпня по 30 серпня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 1 особі.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 5 осіб;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 1 особа;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 1 підприємства-надавача послуг;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 880,00 грн.;

- прийнято заяви від 3 осіб для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 380,36 грн.;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „РЕЄСТР-Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.09.2013р.;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 1 еквіваленту наданих пільг;

- проведено 1 перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 26.08.2013 по 30.08.2013 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 7 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 7 осіб.

            На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 11 відповідей.

           

Спеціалістами відділу праці за період з 26.08.2013р. по 30.08.2013р. проведені перевірки стану дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці ТОВ “ТКМ-Шостка”,ТОВ “Термінал-Шостка”.

            До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.09.2013р.;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

            Зареєстровані колективні договори:

  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Прогноз”;
  • між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ фірма “Укрпромупровадження” ЛТД.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 26.08.13 по 30.08.13р.:

- проведено 26 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 27 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 4 перевірки шляхом запитів до Держреєстру.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 26.08.2013 по 30.08.2013 було перевірено:

-                             5 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-                             9 перерахунків пенсій;

-                             82 допомог на поховання.

На прийом звернулось одна особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та одна особа з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates