Календар

< вересня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Годинник

Ulti Clocks content

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 02 по 06 вересня 2013 року
Понеділок, 09 вересня 2013, 07:07

В період з 02 вересня по 06 вересня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 352 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 19 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 115 чол., з них житлової субсидії – 4 чол.;

- підготовлено 26 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 38 справ, з них житлової субсидії – 2 справи, розглянуто на комісії – 2 справи.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 02 вересня по 06 вересня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 47 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 47 довідок.

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 4 483 845, 77 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 2 вересня по 6 вересня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 2 особи;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

- здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 527,00 грн.;

- здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку звітів до департаменту соціального захисту за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалента наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.09.2013 по 06.09.2013 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

 

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 7 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 3 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 7 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 7 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 11 відповідей.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 02.09.2013р. по 06.09.2013р.

До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 02.09.13 по 06.09.13р.:

- проведено 26 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 27 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 4 перевірки шляхом запитів до Держреєстру.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 02.09.2013 по 06.09.2013 було перевірено:

-                             5 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-                             9 перерахунків пенсій;

-                             82 допомог на поховання.

На прийом звернулось одна особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та одна особа з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates