Календар

< вересня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30            

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 16 по 20 вересня 2013 року
Понеділок, 23 вересня 2013, 15:21

В період з 16 вересня по 20 вересня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 384 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 10 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 175 чол., з них житлової субсидії – 8 чол.;

- підготовлено 21 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 221 справ, з них житлової субсидії – 4 справи, розглянуто на комісії – 5 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 16 вересня по 20 вересня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 45 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 37 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 38 довідок.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 434 711, 57 грн., а саме:

-       Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми — 291 392,34 грн.

-       Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 20554,20 грн.

-       Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям — 120741,66грн.

-       Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства — 2023,37 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” (вкладка) - 5 особам;

- „Учасник війни” – 1 особі;

- „Ветеран праці” – 2 особам.

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 3 осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 5 осіб;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення – 2 особи;

4) у зв'язку зі зміною адреси — 3 особи;

- видано 5 листів талонів на пільговий проїзд;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

- прийнято заяви від 2 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 285,78 грн.;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 23 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 8 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за серпень 2013 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- надано розрахунки до бюджетних запитів на 2014 рік;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято 2 заяви на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.

- проведено нарахування та відшкодування 2-м аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 2044,31 грн.;

- проведено нарахування 2-м організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 4393,76 грн.;

- перераховано кошти 2-м організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 787,85 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 16.09.2013 по 20.09.2013 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 12 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 5 осіб;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1 особа;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 4 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

-   направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 3 особам;

-   путівок на санаторно – курортне лікування – 1 особі;

- технічні та інші засоби реабілітації (крісло колісне, стілець-парта)- 2 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

- реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 6 осіб;

- щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 3 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 11 відповідей.

 

         Спеціалістами відділу праці за період з 16.09.2013р. по 20.09.2013р.

         До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати;
  • інформація про причини невиконання підприємствами-боржниками графіків погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01.09.2013р.
  • зведений оновлений графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

      Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 16.09.13 по 20.09.13р.:

 

- проведено 21 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 2 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- здійснено 10 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 16.09.2013 по 20.09.2013 було перевірено:

-      19 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-      36 перерахунків пенсій;

-      43 допомоги на поховання.

На прийом звернулось 1 особа щодо порядку призначення та перерахунку пенсій за особливі заслуги перед Україною та 3 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною у 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates