Календар

< вересня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
           

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 23 по 27 вересня 2013 року
Понеділок, 30 вересня 2013, 07:27

В період з 23 вересня по 27 вересня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось за талонами – 398 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 9 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 141 чол., з них житлової субсидії – 8 чол.;

- підготовлено 21 справу для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 107 справ, з них житлової субсидії – 12 справи, розглянуто на комісії – 7 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 23 вересня по 27 вересня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 58 особових рахунків;

 - видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 39 довідок.

 - надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 - в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 343711,57 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 2 вересня по 6 вересня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 2 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 2 особи;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною статусу – 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято 2 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 22 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

         - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

         - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 527,00 грн.;

         - здійснено надання звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) до Державного казначейства України;

- здійснено підготовку звітів до департаменту соціального захисту за формами «4 – пільга», «6 – пільга» та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалента наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 23.09.2013 по 27.09.2013 року) на особистий прийом звернулось 53 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- технічні та інші засоби реабілітації (мобільні телефони для письмового спілкування для інвалідв по слуху) — 5 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 7 особам;

- проведено виплату компенсації на транспортне обслуговування - 57 особам;

- проведено виплату компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів — 12 особам.

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 9 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

         Спеціалістами відділу праці за період з 23.09.2013р. по 27.09.2013р.

         До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація щодо заборгованості із виплати заробітної плати на комунальних підприємствах міста.

    Проведена робота щодо здійснення аналізу нарахування середньомісячної заробітної плати підприємствами міста та СПД, які були заслухані на засіданнях міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

   Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 23.09.13 по 27.09.13р.:

 

- проведено 26 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 4 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-       здійснено 27 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 4 перевірки шляхом запитів до Держреєстру.


Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 23.09.2013 по 27.09.2013 було перевірено:

-      21 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-      14 перерахунків пенсій;

-      27 допомог на поховання.

На прийом звернулось 2 особи щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та 4 особа з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 2-х осіб.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates