Календар

< жовтня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 07 по 11 жовтня 2013 року
Понеділок, 14 жовтня 2013, 15:38

В період з 7 жовтня по 11 жовтня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 456 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 40 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1552 чол., з них житлової субсидії – 1402 чол.;

- підготовлено 135 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 1044 справ, з них житлової субсидії – 894 справи, розглянуто на комісії – 95 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 7 жовтня по 11 жовтня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 95 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 58 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 35 довідок.

 

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 4566873,78 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 7 по 11 жовтня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” - 7 особам.

- „Інвалід війни” (вкладка) - 1 особі.

- „Учасник війни” - 1 особі;

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 1 особі;

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 8 осіб;

2) у зв’язку зі зміною категорії пільговика – 2 особи;

3) у зв’язку з продовженням терміну дії посвідчення - 2 особа;

4) з інших питань – 2 особи;

- видано 4 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято заяви від 2 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 147,27 грн.;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквіваленти наданих пільг;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 особи на суму 1960,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- зроблено довідки до Державного казначейства України про зміни до помісячних асигнувань на 2013р.;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами  „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено надання заявки до фінансового управління на відшкодування пільг за рахунок місцевого бюджету на суму 470 грн.;

- здійснено нарахування 8 організаціям-надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 9142,73 грн.;

- проведено фінансування, з урахуванням заборгованості попередніх періоді, організаціям-надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 13286,00 грн.;

-  здійснено нарахування 1 аптечному закладу за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1314,01 грн.;

- проведено фінансування, з урахуванням заборгованості попередніх періодів, аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки та стоматологічній поліклініці за безкоштовно надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 12908,01 12605,02 грн.;

- прийнято 1 заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 07.10.2013 по 11.10.2013 року) на особистий прийом звернулось 79 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 18 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- технічні та інші засоби реабілітації - 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 1 особі;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 27 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

 

         Спеціалістами відділу праці за період з 07.10.2013р. по 11.10.2013р.

         Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці МЦФЗН “Спорт для всіх”.

         Проведені перевірки стану умов праці КП “Шостка-Зеленбуд”, МЦФЗН “Спорт для всіх”, обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей.

         До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • про хід виконання розпорядження голови Сумської облдержадміністрації від 03.12.12 №487-ОД “Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області”;
  • інформація про стан виконання графіків погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01.10.2013р.;
  • інформація щодо проведення перевірок з питань дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці;
  • моніторинг здійснення організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці.

              Проведена експертиза колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ШОДПІ на відповідність вимогам чинного законодавства.

         09.10.2013 р. організовано та проведене засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати

         Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.


Сектором державних соціальних інспекторів в період з 07.10.13 по 11.10.13р.:

 

- проведено 135 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 5 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».


Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 7 жовтня по 11 жовтня було перевірено:

-      32 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-      30 перерахунків пенсій;

-      27 допомог на поховання.

На прийом звернулось 1 особи щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та 3 особа з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates