Календар

< жовтня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 14 по 18 жовтня 2013 року
Понеділок, 21 жовтня 2013, 09:29

В період з 14 жовтня по 18 жовтня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 341 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 50 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1486 чол., з них житлової субсидії – 1329 чол.;

- підготовлено 124 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 779 справ, з них житлової субсидії – 646 справи, розглянуто на комісії – 52 справи.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 14 по 18 жовтня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 75 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 68 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 37 довідок.

- надано 3 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано державних соціальних допомог на загальну суму — 606 482,37 грн.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 14 по 18 жовтня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 11 осіб;

2) у зв’язку зі зміною статусу - 1 особа;

3) у зв’язку зі зміною адреси – 2 особи;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- здійснено надання звіту до Головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації щодо потреби коштів на поховання інвалідів війни та учасників бойових дій;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 18 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

            - здійснено формування меморіального ордеру №6 про нарахування та фінансування за вересень 2013 р. в розрізі категорій;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалента наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято 1 заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- проведено нарахування 1 аптечному закладу за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 5680,09 грн.;

- проведено нарахування 4 організаціям - надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати додаткової соціальної стипендії громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1651,71 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 14.10.2013 по 18.10.2013 року) на особистий прийом звернулось 79 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 18 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особа.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- технічні та інші засоби реабілітації - 3 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 1 особі;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 9 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 27 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

           

Спеціалістами відділу праці за період з 14.10.2013р. по 18.10.2013р.

            Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці обласного центру соціально – психологічної реабілітації дітей.

                        До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформацію по комунальним підприємствам міста, які мають заборгованість по заробітній платі;
  • щомісячний моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
  • інформація про організаційну роботу управління щодо виконання соціальних ініціатив Президента України у частині підвищення рівня доходів працюючого населення;
  • моніторинг щодо створення нових робочих місць по м. Шостка за січень-вересень 2013 року;
  • інформацію по створенню робочих місць юридичними особами за 9 місяців 2013 року;
  • інформація по виконанню показників Програми зайнятості щодо створення нових робочих місць у м.Шостка за січень-вересень 2013 року у розрізі юридичних осіб.

            15.10.2013 спеціалістами відділу організована та проведена нарада з питань співпраці відповідних служб щодо надання інформації по створенню нових робочих місць на підприємствах міста.

            Розглянуті та надані відповіді на два звернення щодо невиплати заробітної плати.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 14.10.13 по 18.10.13р.:

- проведено 124 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-    - здійснено 15 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 14 жовтня по 18 жовтня було перевірено:

-                             36 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-                             42 перерахунків пенсій;

-                             25 допомог на поховання.

На прийом звернулось 2 особи щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 2 осіб.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates