Календар

< жовтня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
29 30 31      

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 21 по 25 жовтня 2013 року
Понеділок, 28 жовтня 2013, 10:33

В період з 21 жовтня по 25 жовтня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 301 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 17 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1417 чол., з них житлової субсидії – 1296 чол.;

- підготовлено 144 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 872 справ, з них житлової субсидії – 690 справ, розглянуто на комісії – 95 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 21 жовтня по 25 жовтня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 65 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 77 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 29 довідок.

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 606 482,37 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 21 по 25 жовтня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

-   „Інвалід війни” (вкладка)- 1 особі;

- „Ветеран праці” – 2 особам;

 

         А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 4 особи;

2) з питань зміни адреси – 3 осіб;

3) з питань зміни статусу – 1 особа;

4) з питань видачі дубліката посвідчення – 1 особа;

- видано 3 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 980,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 4 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 4 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 4 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 3 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 597,74 грн.;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 8871,11 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 21.10.2013 по 25.10.2013 року) на особистий прийом звернулось 73 особи, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 18 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи;

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- технічні та інші засоби реабілітації - 15 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 3 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 15 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 12 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

         Спеціалістами відділу праці за період з 21.10.2013р. по 25.10.2013р.

       Проведені перевірки щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ПП Ємлягіна, ТОВ “ТВП “Зодіак”.

       Проведена перевірка стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ “ТПВ “Зодіак”.

                  До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформацію по комунальним підприємствам міста, які мають заборгованість по заробітній платі;
  • інформація про хід виконання розпорядження голови ОДА № 487-ОД від 03.12.12р.

                 Проведена експертиза на відповідність вимог чинного законодавства колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом Обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей.

         Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 21.10.13 по 25.10.13р.:

 

- проведено 144 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-       здійснено 23 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено 34 перевірки шляхом запитів до Держкомзему та 24 перевірки — до МРЕВ УДАІ.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 21 жовтня по 25 жовтня було перевірено:

-      28 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-      31 перерахунків пенсій;

-      46 допомог на поховання.

На прийом звернулась 1 особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 1 осіби.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates