Календар

< листопада 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 28 жовтня по 01 листопада 2013 року
Понеділок, 04 листопада 2013, 10:52

В період з 28 жовтня по 01 листопада 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 276 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 50 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1359 чол., з них житлової субсидії – 1246 чол.;

- підготовлено 144 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 698 справ, з них житлової субсидії – 698 справ, розглянуто на комісії – 25 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 28 жовтня по 01 листопада 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 55 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 65 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 30 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 2 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано державних соціальних допомог на загальну суму — 4510193,40 грн.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 28 жовтня по 1 листопада 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 3 особи;

2) з питань зняття з обліку у зв’язку зі зміною місця реєстрації - 1 особа;

- видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 16 підприємств-надавачів послуг;

- прийнято заяву від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 85,29 грн.;

- здійснено надання до головного управління праці та соціального захисту населення звітів „Кадрове та матеріально-технічне забезпечення”, „Створення ЄДАРП”, „ РЕЄСТР -Н” та бази даних ЄДАРП станом на 01.11.2013р.;

- здійснено надання звітів до фінансового управління по використанню субвенції, про потребу коштів на встановлення телефонів інвалідам загального захворювання І та ІІ групи;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 28.10.2013 по 01.11.2013 року) на особистий прийом звернулось 73 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 18 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 27 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- технічні та інші засоби реабілітації - 15 особам;

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 3 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 15 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 12 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

          

          Спеціалістами відділу праці за період з 28.10.2013р. по 01.11.2013р.

          До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформацію по комунальним підприємствам міста, які мають заборгованість по заробітній платі;
  • оперативна заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 листопада;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
  • звіт про проведену роботу з експертизи умов праці в м. Шостка за жовтень 2013 року.

                     Проведена експертиза на відповідність вимог чинного законодавства колективних договорів:

-           між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Валламс”;

-           між адміністрацією та профспілковою групою КДЮСШ “Імпульс”;

-           між адміністрацією та трудовим колективом КДЮСШ “Хімік”.

         Опрацьовані списки управління Пенсійного фонду України в м. Шостці та Шосткинському районі щодо аналізу нарахування заробітної плати менше мінімальної підприємствами міста та суб'єктими підприємницької діяльності.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 28.10.13 по 01.10.13р.:

- проведено 144 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 11 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 23 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- здійснено 34 перевірки шляхом запитів до Держкомзему та 24 перевірки — до МРЕВ УДАІ.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 28 жовтня по 1 листопада було перевірено:

-                             28 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-                             31 перерахунків пенсій;

-                             46 допомог на поховання.

На прийом звернулась 1 особа щодо порядку призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та 4 особи з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 1 осіби.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates