Календар

< листопада 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 11 по 15 листопада 2013 року
Понеділок, 18 листопада 2013, 15:57

В період з 11 листопада по 15 листопада 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 283 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 56 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1318 чол., з них житлової субсидії – 1137 чол.;

- підготовлено 165 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 1028 справ, розглянуто на комісії – 150 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 11 листопада по 15 листопада 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 72 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 55 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 4 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано державних соціальних допомог на загальну суму — 604326,78 грн.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 11 по 15 листопада 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” (вкладка) - 1 особі;

-   „Ветеран праці” – 9 особам.

            А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 9 осіб;

2) у зв’язку з продовженням терміну дії - 1 особа;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- прийнято заяви від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 36,44 грн.;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 8 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 2 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 10 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено підготовку даних щодо розподілу коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято заву на видачу посвідчення особи, постраждалої внаслідок ЧАЕС;

- проведено нарахування та відшкодування 2-м аптечним закладам та стомат. поліклініці за безоплатно відпущені ліки громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи та надані медичні послуги на загальну суму 2717,69 грн.;

- прийнято документи та проведено нарахування організаціям               для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 23693 грн.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 11.11.2013 по 15.11.2013 року) на особистий прийом звернулось 53 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 10 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 5 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи;

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 11 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 1 особі;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 12 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 11 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 12 відповідей.

         

   Спеціалістами відділу праці за період з 11.11.2013р. по 15.11.2013р.

          Здійснені перевірки щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та з питань умов праці ПП “Енергопром-Шостка”.

До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • моніторинг щодо створення нових робочих місць по м. Шостка за січень-жовтень 2013 року;
  • інформацію по створенню робочих місць юридичними особами за 10 місяців 2013 року;
  • інформація по виконанню показників Програми зайнятості щодо створення нових робочих місць у м.Шостка за січень-жовтень 2013 року у розрізі юридичних осіб.
  • щомісячний моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати;

Направлені листи на підприємства міста щодо створення нових робочих місць у 2013 році.

      Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 11.11.13 по 15.11.13р.:

- проведено 165 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 22 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 8 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 5 перевірок шляхом запитів до Держреєстру міськрайонного управління юстиції.

-        Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 11 по 15 листопада було перевірено:

- 24 пенсійних справ новопризначених пенсій;

- 46 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась 7 осіб щодо правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates