Календар

< листопада 2013 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
26 27 28 29 30  

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 18 по 22 листопада 2013 року
Понеділок, 25 листопада 2013, 08:39

В період з 18 листопада по 22 листопада 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 241 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 27 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 1282 чол., з них житлової субсидії – 1143 чол.;

- підготовлено 174 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 1182 справи, розглянуто на комісії – 120 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 18 листопада по 22 листопада 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 70 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 53 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 26 довідок.

 

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень було нараховано державних соціальних допомог на загальну суму — 604326,78 грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 18 по 22 листопада 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Ветеран праці” – 3 особам;

 

            А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 8 осіб;

2) з питань зміни адреси – 1 особа;

3) з питання подовження терміну дії посвідчення - 1 особа;

- видано 4 листа талонів для пільгового проїзду;

- прийнято заяву від 1 особи для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 111,94 грн.;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1000,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 16 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено внесення до бази даних ЄДАРП 10 особових справ пільговиків;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 5 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання 2 довідок про зняття з обліку з бази даних ЄДАРП по м. Шостка ;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- проведено 2 перевірки виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на оплату додаткових відпусток постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 8121,36 грн.

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 18.11.2013 по 22.11.2013 року) на особистий прийом звернулось 56 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 9 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 12 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 14 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 2 особи;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 4 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 1 особи;

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- путівок на санаторно – курортне лікування – 3 особам;

 

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 12 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

       Спеціалістами відділу праці за період з 18.11.2013р. по 22.11.2013р.

          Проведена перевірка стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу у несприятливих умовах праці ТОВ фірма “Укрпромупровадження ЛТД”.

          Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ фірма “Укрпромупровадження ЛТД”.

          До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про виконання витягу з протоколу №60 засідання КМУ від 23.10.2013р.;
  • інформація по місту Шостка про потенційну кількість робочих місць/працівників з шкідливими та важкими умовами праці, по яким у 2014 році планується проведення атестації робочих місць за умовами праці.

     20.11.2013р. організовані та проведені засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

   Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом КДЮСШ “Хімік”.

            Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 18.11.13 по 22.11.13р.:

 

- проведено 174 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 22 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 8 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 5 перевірок шляхом запитів до Держреєстру міськрайонного управління юстиції.

 

-        Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 18 по 22 листопада було перевірено:

-                             18 пенсійних справ новопризначених пенсій;

-                             17 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась 2 особи щодо правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в 1 особи.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates